/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udskift af smileyes
Fra : ilgp
Vist : 292 gange
200 point
Dato : 16-08-16 13:28

Hej. Jeg har fået en Huawei P9 Lite. Den er jeg ellers rigtig glad for, men de smileyes der er på til sms, bryder jeg mig ikke så meget om. Jeg ved at P8 Lite har de "gammeldags" smileyer da jeg kender en som ha den model. Er der nogen som ved om man kan få en anden udgave af smileyes ind som erstatning for dem som er der? Har haft hentet i Play butikken, men den ligger jo bare mellem de andre apps, så den har jeg slettet igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-08-16 14:58

Citat
Hi! After 2+ years of living with the little green aliens (I don't hate them, they simply do not portray my expressions properly) I FINALLY figured out where the regular smileys are hiding on my keyboard. When on your regular keyboard, press and HOLD your mic button. This will give you further options: mic, clipboard, settings SMILEYS!!, etc.
It gives you many many emoji options, including animals, hearts, coffee, even an awesome dinosaur!

Hope this helps, give it a try!
Yes it works. All kinds of symbols smiles to use. Just click on icons. Thanks!

http://androidforums.com/threads/how-to-change-android-smiles-to-regular-smiles.595026/

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 24-08-16 21:34

Hej. Undskyld det sene svar, opdagede lige at mailen var røget i mit spamfilter,øv. Jeg havde lige google oversæt på, da jeg ikke er så ferm til sprog. Jeg har et plus ved siden af hvor beskeden bliver skrevet. Når man klikker på den kommer der nogle af de "gamle" smileys frem, men kun 12-15 stk. Alle dem med hjerter dyr osv mangler. Tænkte at hente en app med nogen, men det hjælper jo ingenting når de bare ligger i en mappe. De skal jo ligge inde hvor sms skrives.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-16 11:36

Du har ret, de smileyer er noget skrammel, men der er hjerter og lidt dyr på tlf.

Ind i sms'er, tryk på taster der vister - tal - så er der en smiley ikon, og så kommer der flere valgmuligheder, bl.a hvis du trykker på det alm. smiley og scroller hen, så kommer der nogle få hjerter. Eller tryk på blomt ikonet, så kommer der lidt dyr

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 05-09-16 11:48

Der hvor du skriver ligger de dumme smileys. Jeg har et + ved siden af hvor man skriver, trykker man på det plus får man lidt af de " gamle " smileys frem. Men ingen hjerter eller dyr eller noget. Der er kun 20 ansigter. Man kan jo hente en app med smiley, men den ligger jo ikke inde hvor man skriver sms, så det hjælper ikke rigtig noget. Mvh ilgp