/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tandrem, mærkat
Fra : mig-selv
Vist : 254 gange
50 point
Dato : 12-08-16 19:34

Nogen der kan tyde dette, går ud fra der har med tandrem og strammer at gøre:
http://peecee.dk/upload/view/461277

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-16 21:53

Citat
tandrem og strammer

Nemlig.......og nok gjort ved 172481 km. Hvis altså mærkatet sidder på motoren, og ikke inde i stuen under sofabordet. Håber de så også hat tænkt på vandpumpen, og rullerne.

Lidt utydeligt, hvor den sidder.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-16 00:02

Det sidder i skærm kanten, da der sidder et andet nummer mærkat ved remmen.
Citat
nok gjort ved 172481 km

Jeg sad og tænkte hemmelige dato´er...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-16 02:38

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-08-16 16:38

Selv tak, mig-selv. Jeg starter lige en tråd, med et mystisk billede, som du er velkommen til at give et bud på. Altså ikke fordi den skal sælges.

M.