/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
programmer
Fra : kivi
Vist : 269 gange
100 point
Dato : 22-07-16 12:17

jeg har win 10 home men hvor finder jeg gode gamle mediaplayer og moviemaker og photogallery eksistere de ikke til win 10

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-07-16 12:26

Har du prøvet at Google dig frem til dem?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-07-16 12:51

ja men jeg men jeg synes ikke den er rigtig det som kommer frem

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-07-16 13:06

Et alternativ: http://smplayer.sourceforge.net/

Gratis. Er selv meget glad for den. Jeg har både MOV og AVI filer. Ingen problemer.

M.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-16 13:22

Windows Media player er indbygget i Windows 10 du finder den ved klikke flaget i venstre hjørne og klikke på Alle apps, rul ned og klik på Windows tilbehør, der er den
De andre programmer er i Windows Essentials 2012 program pakken, den kører fint på mine Windows 10 computere både 32 og 64 bit selv om der står at den er til Windows 7 og 8:
https://support.microsoft.com/da-dk/help/14220/windows-movie-maker-download
hent hele pakken og vælg hvad for nogen af programmerne du vil installere

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-07-16 16:40

Tak for svaret o.v.n..