/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Adobe reader
Fra : sdam
Vist : 208 gange
200 point
Dato : 22-07-16 10:30

Når man opretter en PDF - fil, kommer der et vindue frem, hvor man kan se, hvad filen bliver døbt som osv! Spørgsmålet er, hvordan/hvor retter man det fortrykte fil-navn??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 10:33

det gør du i det vindue der kommer frem.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 22-07-16 16:11

Ja, det kan vi hurtig blive enig om, men det jeg er ude efter stedet, hvor man kan lave en ønsket tekst permanet...!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 20:15

Citat
hvor man kan lave en ønsket tekst permanet...!

Så bliver jeg forvirret mener du alle filer skal hedde det samme, eller bare vælge hver gang - så burde det være muligt at skrive et andet navn i den boks der dukker op med hvor du vil gemme osv.

Måske du skulle skrive hvilket program du bruger, alle dem jeg kender til kan man FRIT navngive filen - det kræver bare at man smider markøren op i tekst boksen og indtaster et navn og gemmer.

Citat
Når man opretter en PDF

Mener du en ´kladde´.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-16 20:20

Citat
Spørgsmålet er, hvordan/hvor retter man det fortrykte fil-navn??

Det ? fortrykte navn der altid står i den slags tekst bokse er noget udvikler har bestemt, det kan muligvis rettes i REGEDIT eller i selve programmet = hvis man må overskrive udgivers data, der findes specielle programmer til den slags, og er egenligt meget simpelt at ændre den slags ting og sager.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-07-16 05:24

Jeg mener da ikke at man kan lave en PDF fil i Adobe Reader. Det er kun til at læse en PDF fil med.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-16 15:45

Citat
Jeg mener da ikke at man kan lave en PDF fil i Adobe Reader. Det er kun til at læse en PDF fil med.

tror du har ret.

Jeg bruger dette gratis program, det kan det hele:
http://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-viewer

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 25-07-16 09:59

Brug omdøb

Annuller spørgsmålet
Fra : sdam

Dato : 14-10-16 08:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål