/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
stanghækklipper overløb
Fra : warrior
Vist : 167 gange
50 point
Dato : 21-07-16 13:28

Hej
Jeg har en multimaskine 2takts texas bcu33m som løber utæt et sted ved motoren når jeg hælder den fra vandret og mod venstre. Jeg har kontrolleret tanken og slangerne som er tæt, så hvor kan fejlen ligge? Er der en svømmer i maskinen som måske ikke holder tæt, eller kan der være noget andet galt?
Tak for svar

Kommentar
Fra : kj

Dato : 21-07-16 13:49

der kan måske løbe brændstof/olie ud igennem luftfilteret

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 22-07-16 00:19

Det har der ikke gjort tidligere, og maskinen er en totakter der skal kunne fungere ligegyldigt hvordan den bliver holdt. Spørgsmålet er, hvor ligger fejlen?

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 22-07-16 06:54

Tank og slanger er tætte. Så er det karburator. Se på svømmer og svømmérventil.

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 24-07-16 13:13

Jeg har nu konstateret en svag utæthed på tanken, ved en pakning, hvor de to slanger er ført igennem. Jeg prøver at smøre noget curil, flydende pakning, på.

Annuller spørgsmålet
Fra : warrior

Dato : 24-07-16 13:17

Jeg har fundet en svag utæthed i pakningen, hvor slangerne løber igennem, ned i tanken, prøver at tætne med noget curil