/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Herman Bang: Ved vejen
Fra : lgs
Vist : 357 gange
300 point
Dato : 05-07-16 23:44

For år tilbage - 10-15-20 - hørte jeg (oven i købet vist ad 2 omgange) en fænomenal oplæsning af denne roman på DR ved Ghita Nørby. Har siden søgt mulighed for genhør. At kontakte DR er håbløst.
Nogen her, der kan vise vej til et genhør. Synes ikke at være tilgængelig på biblioteket eller f.eks. Youtube.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-16 08:15
Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 300 point
Dato : 06-07-16 13:12
Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 18-07-16 15:40

Tak for svaret modersvilje.
Én af jer skal jo have points, så værsågod. Din henvisning var ganske vist ikke til specifikt Ghita Nørby´s oplæsning, men det havde jeg nok heller ikke stillet som et krav.
Mvh lgs