/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 6 plus billeder til pc
Fra : thedeuce
Vist : 249 gange
95 point
Dato : 04-07-16 18:33

Jeg har på ældre Iphones kunne se mobilen i Denne computer. Ville gerne kopiere billeder til en mappe på pc. Kan dette ikke lade sig gøre på Iphone 6

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-16 18:45

Mon ikke også iphone 6 installerer sig selv når du sætter USB stikket ind i computeren
Start computer > ind med stikket > tænd for iphone.

Kommentar
Fra : thedeuce

Dato : 04-07-16 18:57

Itunes fungerer. Ville bare gerne kopiere uden om OneDrive Icloud osv. Forstår ikke at den ikke popper op som E drev eller storage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-16 19:20

Afprøvet i win 7
Start comp
insæt iphone
tænd iphone
iphone beder om tilladelse til at godkende computer
godkend
Den installerer nu sig selv
Så får jeg muligheden importer billeder / åbne for at vise filer
I stifinder vises den med ikon som " Appel iphone bærbar enhed"
Med dobbeltklik på ikonet viser den Internal storrage (telefonens lager)
Og inde i den ligger alle mine billeder.

Det er vigtigt at du godkender i starten - ellers vises ingen billeder.

Kommentar
Fra : thedeuce

Dato : 04-07-16 20:14

Tak for svaret, men det er prøvet. Har fjernet enheden og genistalleret. Godkendt enheden på iphone, men uden held. Er det en iphone 6 du har.

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 13-08-16 17:55

har du installer itune?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-16 19:22

indsat iphone usb kablet i computer - win 8.1
den forlanger godkendelse af denn computer
godkend
så lavede den ballade
bad om godkendelse een gang til
så går jeg i stifinder hvor >icloud-fotos< vises

der er 3 skyer
op
ned
fælles med billeder

telefonen 4s er tilsluttet med xxx@icloud.com

Det roder dog lidt men jeg kan se mine billeder

så installerede jeg itunes

http://www.apple.com/dk/itunes/download/

nu virker det roligt.

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 03-09-16 10:48

hej
når du sætter din iphone til computeren og har godkendt den på telefonen, så kan du åbne stifinder og så skulle der gerne være et ikon med navnet på telefonen neden under dokumenter og over musik

eller også åbner du åbne stifinder først og så sætte telefonen til og holde øje med om der ikke kommer et ikon mere på