/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
efterlysning
Fra : axjensen
Vist : 228 gange
40 point
Dato : 17-06-16 09:20

Kan du. ?

Ja det håber jeg i kan, jeg er først lige fundet jeres side, og årsagen er at vi søgte familie på Google,
og jeres side kom frem, og her var der en person der søgte efter familie, og det er samme
familie,
Så er mit spørgsmål Hvordan kommer jeg i forbindelse med "familien" jeg er blevet medlem
af jeres side, og jeg har skrevet til medlemmet som er rillen medlemsnr. 121781.
sidst rillen var på jeres side med efterlysning af familien var den 11. - 12 - 04

Har i mulighed for for at hjælpe med kontakt til omtalte medlem.

Mvh Axel Jensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-16 09:29

Det tvivler jeg på nogen kan hjælpe dig med, den pågældende har kun skrevet det eneste spørgsmål og har ikke været på kandu siden den 11.12.04

http://www.kandu.dk/Spg54458.aspx

http://www.kandu.dk/Spg54519.aspx

rillen er ikke aktiv bruger på kandu, men held og lykke med din søgen.

Kommentar
Fra : axjensen

Dato : 17-06-16 09:54

Mange tak for jeres svar,
ha en god week end

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-16 10:20

Dette Kandu-forum er jo som udgangspunkt anonymt for brugere.
Kandu teamet kender kun en e-mail adresse, som jo også kan være anonym.

Kig evt. på de spørgsmål som Ans henviser til, for der er jo lidt at arbejde med.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-06-16 09:58

Du trykker på brugerens profil navn, og kommer ind i denne profil, så trykker du på "Skriv til rillen" http://www.kandu.dk/UserMail.aspx?uid=121781 og håber kandu virker og personen vil svare.