/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program
Fra : kimpetersen
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 16-06-16 16:37

Jeg mener at jeg her har set omtale af et program der kan findeproduktnøgler på pc'en, men da jeg ikke før har haft brug for det har jeg ikke hæftet mig mere ved det. Nu står jeg og skal formaterer min bærbar hvor jeg ikke kan finde nøglen til det ene program alt er lovlig.
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-06-16 16:43
Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 16-06-16 17:06

Den Belarc Advisor bygger en detaljeret profil af dit installerede software og hardware, netværk opgørelse, mangler Microsoft hotfixes, anti-virus status, sikkerhed benchmarks, og viser resultaterne i din webbrowser. Alle dine pc profiloplysninger er privat på din pc og sendes ikke til nogen webserver.

Operativsystemer: Kører på Windows 10, 8,1, 2012 R2, 8, 2012, 7, 2008 R2, Vista, 2008, 2003 SP2, XP SP3. Både 32-bit og 64-bit Windows understøttes. Vores professionelle produkter også køre på alle andre versioner af Windows og på Macintosh OS X, Linux og Solaris operativsystemer.
Browsere: Kører på Internet Explorer, Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Safari, Opera, og mange andre.
Fil størrelse : 4319 KB.
Licens : Licensen er forbundet med dette produkt tillader kun gratis personlig brug. Brug på flere pc'er i en corporate, uddannelsesmæssige, militær eller regering installation er forbudt.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 16-06-16 19:16

Mange tak for svaret marken84, jeg venter lige med at lukke til jeg har prøvet.

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 18-06-16 18:51

Tak for svaret marken84.