/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dell Vostro V130 nyt batt
Fra : prosat
Vist : 277 gange
150 point
Dato : 14-06-16 12:03

Hej.

Min bærbare Vostro V130 har lagt batteriet i graven jeg kan kun bruge den ved 220v strøm forsyning.
Har kigget på nettet for nyt batteri, de forretninger der popper op er udenlandske som er til at betale, med garanti for forsendelse og ombytnings ret osv. me tør man at bestille ved et firma som ligger omme på den anden side af jorden. ??

Nogen der har erfaring med at bestille og modtaget vare fra sådanne firmaer.

Jeg har set på YouTube at det er nemt at skifte, fremfor at skulle ud og købe en ny, selvom jeg er en novice til edb udskiftning hardware.

Prosat

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-06-16 12:06

Hvad med www.batteribyen.dk ? der får du det leveret på meget kort tid.

Fik selv et nyt her til morgen.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 14-06-16 12:45

Hej Bille 1948

Tak

Havde ikke set dette firma, jeg har ledt efter et batt. med større kapacitet end de 2700, måske dumt når jeg kan se at, et der passer 100% koster det samme.

Ved du om man kan rense keybordet når man alligevel har skilt comp. den driller når man skriver, undlader engang imellem at skive det bokstav man taster (skide irriterende, ser ud som om man ikke kan stave, hvis man ikke tjekker inden man sender en tekst).
Prøver lige at se om andre har prøvet at modtage varer fra ulandet.

//Prosat

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 150 point
Dato : 14-06-16 13:09

Normalt skal man ikke skille en bærbar ad for at skifte batteriet.

Jeg er ikke ekspert i dit nye spørgsmål, men mon ikke sprit og en vatpind kan hjælpe på det?

Tasterne kan jo tages af, og klikkes på plads igen.

Men et nyt tastatur er nu ikke ret dyrt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-16 13:45

http://www.ebay.com/bhp/dell-vostro-v130-battery
Citat
Nogen der har erfaring med at bestille og modtaget vare fra sådanne firmaer.

Handel uden for EU koster penge til SKAT og post - hvis beløbet overstiger 80.-
http://www.toldpriser.dk/toldberegner
du kan være heldig at pakken ikke bliver toldbehandlet, men dyrt bliver det hvis den gør.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-16 13:49

NB, hvis du tænker på garanti/bytte så bliver det også dyrt at sende varer retur, det kan du se på Post Danmark

Godkendelse af svar
Fra : prosat

Dato : 14-06-16 20:39

Tak for svaret Bille1948.

Godt at du kunne hjælpe, har bestilt et nyt batt. vil prøve med sprit og knofedt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-06-16 20:41

Tak for point