/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dine mailindstillinger er forældet
Fra : modersvilje
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 07-06-16 10:51

Dette skriver mit mailprogram i win 10 - jeg skriver så mit password i feltet og wupti så skriver den at min mail er forældet - hvad er det jeg gør forkert? Jeg har fjernet mailakontoen og geninstaleret den og wopsa din mail er forældet Har I nogle forslag?
Mvh,
MV2

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 12:39

Mere info tak. Hvem er din mailudbyder, hvordan er din mail sat op i Windows Mail?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-06-16 13:08

der popper en besked op der siger - mail2 er forældet - markerer mailen og trykker på rediger/ ret så beder den om brugernavn og adgangskode det får den og så sker der intet før jeg skal bruge mailen igen - så er det samme historie - jeg kan ikke komme ind hvor jeg i tidernes morgen skrev pop3 etc. hvad navnene på tingene hedder ved jeg ikke.
mvh
MV2

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-06-16 13:46

obs jeg er kunde hos tdc!
MV2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-06-16 16:25

Sikker på det er dit mail program, det kan være noget du har oprettet da du installerede Win10:

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=win%2010%20user%20account%20control

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 16:39

Check dine indstillinger og sikre dig at du bruger asmtp.tdc.dk ved udgående mailserver.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 08-06-16 12:50

Da jeg ikke er ved min pc med problemet vender jeg tilbage, det skal siges at mail programmet er win 10´s eget og jeg ved ikke hvordan jeg kommer ind i kontoerne det må jeg lige se på når jeg er hos den igen,
MV2

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-16 09:42

Du åbner mail programmet, klik på tandhjulet i bunden til venstre, klik på administrer konti og ret dine oplysninger.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-06-16 11:51

Nu har jeg med møje og besvær været inde på mine mails og der står flg.
pop3.mail.dk:110:0 og
asmtp.mail.dk:25:0 på den anden
stadig får jeg besked om at mail 2 er forældet
så nu er det at den skal "up to date" men hvordan er det lige jeg gør?
MV2

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 29-06-16 14:16

Tak for svaret webnoob.
mvh
MV2