/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
cYKELTASKER TIL 26 TOMMERS CYKEL
Fra : qvinde
Vist : 332 gange
300 point
Dato : 17-05-16 21:37

Hej

Vores datter skal på en uges cykelferie, og skal derfor have alt sit tøj i cykeltasker på sin cykel.

Hvordan finder man en som som passer til en 26 tommers cykel?, man kan vel ikke bruge almindelige til store cykler, så hænger det vel for lang nede?. Har kigget på nettet, men der står ikke rigtigt noget.
Det skal være en todelt til bagagebær.

Nogle forslag til mærker som er gode, skal være vandtæt og rummelige og nemme at aftage.

Hilsen Lisa Hansen

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-05-16 21:48

Her kan du se målene, så du kan sammenligne med cyklens mål.

http://www.cykelpartner.dk/taske-til-bagagebaerer-3-delt_29261.html

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 310 point
Dato : 17-05-16 21:51
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-16 21:55

Jeg ved ikke om der findes tasker til 26" cykler.
Der bør være side-klap på "låget" så vandet ikke pisker ind den vej.

Læg mærke til disse tasker som buer lidt i stedet for at være helt firkantede, og det kan gøre at fødderne ikke støder på når der køres.

http://www.bikester.dk/basil-tour-cykeltaske-sort-366156.html?eqrecqid=1c75af71-1c68-11e6-86ef-002421dde24d

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 18-05-16 00:18

Prøv evt. at kig i Den Blå Avis under cykeltaske, der er også med 2 løse tasker til at hægte på siderne, en godt ting hvis der er lynlåslommer under bunden med regnslag det kunne jo være der kom en byge.
Go`Tur.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-05-16 10:17
Godkendelse af svar
Fra : qvinde

Dato : 18-05-16 10:22

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-05-16 10:30

Velbekomme.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-05-16 11:02

Jeg har købt disse cykeltasker, to tasker + en kuffert på tværs. Det er alle tiders:

http://www.cykelgear.dk/tilbehor/tasker/xlc-traveller-saddeltaske-tre-tasker