/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Googlemaps rutevejledning
Fra : kondivand
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 13-05-16 12:14

Er ved at planlægge en tur til USA via Googlemaps, hvor jeg har oprettet min side. Har lagt en del rutevejledninger ind mellem de forskellige byer. Af en eller anden årsag kan jeg ikke længere aktivere knappen "Tilføj rutevejledning" - den er grålig nedtonet, så den ikke kan aktiveres. Hvis jeg skal bruge rutevejledningen, så skal jeg gå ind i nogle af de rutevejledninger jeg allerede har lavet og rette til og fra stederne. Hvis jeg vælger at oprette et helt nyt kort, så kan jeg godt aktivere knappen, så det må være et eller andet der knytter sig til min side - vil helst ikke starte et helt nyt kort, da det allerede er ret udbygget. Nogen der ved, hvad det kan være?

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 13-05-16 12:16

Er der evt. begrænsninger på, hvor mange rutevejledninger (har pt. 8 stk.) der må være knyttet til et kort? Vil gerne have en rutevejledning til hver dag, da jeg så får en bedre oversigt over, hvor langt jeg skal køre de enkelte dage

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-16 12:16

Måske du har lavet det antal man må/kan? Prøv og slet en af dem du har lavet og se om du kan oprette den igen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-05-16 12:24
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-16 16:32
Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 14-05-16 14:47

Tak for svaret webnoob.