/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
2 skærme
Fra : sdam
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 13-05-16 09:46

Goddag til alle...
Håber der kan en der kan komme med "de vise ord".
Jeg besidder en bærbar Computer af mærket LENOVA født med windows 8,1. Her fungerede alt som det skulle. Så opdaterede jeg til windows 10, hvilket også gik godt - uden problemer.
Dog med en lille undtagelse, nemlig at jeg ikke efter opgraderingen, kan komme på min sekundære skærm - altså en ekstra stor skærm foruden den skærm jeg har på den bærbare....

Hvordan får jeg fat i den sekundære skærm???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-16 10:59

Hent driveren til dit kort/pc, og gå ind i programmets (driver) indstillinger og find dine skærme - plejer at ligge i Start

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-05-16 12:31

Start med at opdatere driveren til grafikkortet og prøv så at få de 2 skærme til at virke. Måden at tilslutte 2 skærme i Win 10 er ikke anderledes end i 7 eller 8.1.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:14

Hallooooo!!!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 07-06-16 10:27

Undskyld, men jeg fik ikke svaret dig på dit indlæg! Jeg er nødsaget til at skal vide, hvordan man bedst opdatere en driver til grafikkortet..?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 07-06-16 12:38

Henter driveren fra producentens hjemmeside og køre installationsfilen ved at dobbeltklikke på den.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 07-06-16 14:01

Tak for svaret webnoob.