/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hackere
Fra : kj
Vist : 551 gange
500 point
Dato : 10-05-16 13:14

Min kones hjemmeside er blevet hacket der kalder sig RxR Hacker, Free Syria
Attacher from Saudi Arabia Hackers

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-16 13:19

Jeg ville spørge politiet, om det var noget de kunne ønske at gøre noget ved. Det kan jo meget vel være flygtninge som er her i landet der vil gøre opmærksom på sig ???

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-05-16 14:00

Hvad hedder hjemmesiden?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-16 14:08

Citat
Min kones hjemmeside er blevet hacket der kalder sig RxR Hacker, Free Syria
Attacher from Saudi Arabia Hackers

OG??
Det er sidens udbyder der har et problem, ikke dig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-16 14:19

Joh meld da alle flygtninge til politiet, det helt klart dem der står bag! Klaphat!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-05-16 14:36

Citat
Joh meld da alle flygtninge til politiet, det helt klart dem der står bag! Klaphat!

Hvad er det dog for en skod kommentar at komme med? Skriver kj at han vil melde flygtninge til politiet, skriver han overhoved at han give flygtningene skylden? Hold dig væk tedd hvis du ikke har noget konstruktivt og skrive.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 10-05-16 15:26
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-16 17:29

Nej det var stilkene der skrev det, og der blev tråden her allerede afsporet Og hvad kommer du med af konstruktivt webnoob?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-16 19:17

Ja,TEDD. Så syntes jeg du skulle læse hvad der står. Det er vist dig der har et problem.
Men en så useriøs person har jeg så blacklistet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-16 19:43

Hvordan oplever i, at siden er hacket.................eller er den helt overtaget.

Hjemmesideudbyderen bør kunne smide hackeren ud og give ny adgang til hendes hjemmeside.

Denne tekst
Citat
RxR Hacker, Free Syria
Attacher from Saudi Arabia Hackers

Tyder nærmest på nogle fjollerø............ som fisker i rørt vande.

Kommentar
Fra : barmanden

Dato : 11-05-16 08:08

9)æ

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-05-16 09:49

tedd, jeg har spurgt hvad hjemmesiden hedder, men kj har været passive siden spørgsmålet blev oprettet. Der er flere elementer i af en hjemmeside er blevet hacket og det er lettere og få et overblik over når man kan komme ind på siden.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-05-16 11:36

webnoob
hjemmesiden er www.kjgrafisk.dk
Årsagen til er, at jeg er blevet syg, og muligvis skal indlægges.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-05-16 09:51

Jeg kan ikke se hvad der er blevet hacket. Har du lagt hjemmesidefilerne op på sitet igen?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 13-05-16 13:08

Blander mig lige, da jeg er "konen" og manden KJ er indlagt.
Jeg tror min udbyder har taget hånd om det, og bragt orden i tingene igen, da det nu efter 3 dage igen er muligt at se siden. Tak for alle svar og når manden igen er hjemme fra sygehuset, bliver tråden afsluttet.
Ammitz

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-16 19:18

Ok - God bedring

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 14-05-16 15:55

TAK

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:16

Hvis problemet er løst, skal vi så ikke lukke spørgsmålet?
Er manden ovenpå igen?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-06-16 13:22

Mande er på igen og hjemmesiden kører igen ved udbyders foranstaltning.
Jeg takker alle dem som forsøgte at hjælpe, og som jeg ikke kunne besvare fra sygesengen.

KJ

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 16:40

Så bare luk spørgsmålet

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-06-16 22:10

Jeg lukker spørgsmålet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-16 09:12

Du skal acceptere til af indlæggene for at lukker spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 27-07-16 13:58

Tak for svaret katekismus. Har brugt denne https://www.politi.dk/da/borgerservice/anmeldelser/hacking/

Og udbydere har klaret ærterne