/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Næsehjul
Fra : sigfrid
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 07-05-16 11:14

Hej med jer jeg vil bare lige spørge hvad i bruger af næsehjul, jeg har brugt de billige fra harald Nyborg med luft, men er punkteret hver år hvad med de massive kan de køre rimligt på græs.
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-05-16 11:36

Det er min erfaring at det på blød grund, er sværet at skubbe vognen med et smalt hårdt næsehjul.
derfor skiftede jeg til et gummihjul, som har holdt i mange år. Hvis dit fra onkel Harald , er slangeløst og med plastfælg, er det sikker bare den der er utæt. Sæt en slange i.

Accepteret svar
Fra : mubbur

Modtaget 200 point
Dato : 07-05-16 23:07

Hej har også haft det med luft, og har skiftet til den masiveslagsen, og har brugt det nu i flere år uden problemer, og kan også køre på græs

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-05-16 13:38

Masivt hjul - bredt. Det fås kun hos CV-forhandlerne.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 04-06-16 15:47

Tak for svaret mubbur.
Kan bare komme an på en prøve.
Tak for svarene.