/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internet for dyrt
Fra : supersine669
Vist : 295 gange
300 point
Dato : 28-04-16 17:52

Hejsa. Min veninde er flyttet, fra adresse hvor mobil/internet dårlig forbindelse pga boligen adresse til tæt på mig. Det, hvad hverken veninden eller jeg forstår, er, at stofanet kun kan tilbyde 25/25 til en pris kr 325 pr måned. Veninden har ingen pc; kun tablet. Kan det være rigtigt? Jeg har ført, man kan lave mobil til familie mobil. Som sagt, har veninden kun tablet, plus en mobil samsung. Mobilen er jo også med internet. Veninden har CCB mobil. Kan de med fordel lave det om til familie mobil, incl internet? På forhånd tak

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-04-16 19:58

Hos 3 kan hun få 100 GB som kan bruges både på tabletten og mobilen.
Det koster 200 kr om måneden og det fungerer fint.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 29-04-16 10:53

Hun skal skifte selskab lige med det samme!
MV2

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-04-16 11:45

Vi har p.t. Verdo 20/20 til 200 kr./mdr. De har for en mdr. siden sat prisen op til 218 mod at ændre til 25/25.

pr. 1. juni 2016 overtager Stofa vores fibernet til 218 kr./mdr. Jeg forstå det således, at det er Stofa, der i forbindelse med overtagelse af fibernettet fra Verdo har bestemt, at hastigheden skal ændres fra 20/20 til 25/25 og prisen også. At de ændre denne hastig, har INGEN funktion, derimod er prisen blot slet skjult prisforhøjelse.

Når din veninde skal til at betale 325 pr måned, så er det måske også det vi kan forvente, når vi er kommet ind i forlden???

Vi bruger lejlighedsvis vores mobiltlf (Nokia 1020) til både PC og tablet, ved brug af internetdeling under indstillinger på tlf. Det fungerer ganske fornuftigt.

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 01-05-16 03:49

F.eks. Telmore tilbyder et datakort ud over simkortet til mobilen, hvor du med en trådløs router har stort set ubegrænset adgang til internettet, men der skal være god 4G dækning, hvor man bor. Datakortet er stort set gratis, hvis man har mobilabonnement til ca. 170 kr. incl. datakortet.