/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
raid problem
Fra : frederikshavn
Vist : 226 gange
50 point
Dato : 26-04-16 19:20

HJÆLP har et kæmpe problem det består i at jeg har to samsung ssd diske jeg gerne vil køre raid 0 påingen problem i at oprette array problemet kommer når jeg vil instal win7 ultimate x64 og når dertil hvor jeg skal vælge disk og vælger indløs driver og det gær jeg så mennår det såer gjort kommer raid disken ikke frem mit mb er et asusm5A 97 le re2.0 har vøret inde og hente driver inde på asus hjemmeside og pakket den ud på et usbstik hvad gær lige for at få det til at virke please help me

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-04-16 20:28

Du har enten ikke hentet den rigtige driver eller også skal du slå secure boot og uefi fra.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:13

Er du kommet videre?