/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
spærring af numre
Fra : begga
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 24-04-16 15:20

Hej
Jeg vil gerne have mulighed for at lave en spærring på min telefon, så der er numre man ikke kan ringe op til. altså ikke at bestemte numre ikke kan ringe til mig men at jeg ikke kan ringe til bestemte numre. Er der mulighed for at gøre det på en Nokia 1012 (Man tidliger kunnet gøre det via telenor) Findes der en app til en smarthphone der kan klare det? Mvh. Begga

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 15:39

Hvis det er Android, mener jeg du kan gøre det under indstillinger.
Eller prøv indstillinger i tlf/åben for opkald og de 3 små linier/indstillinger//andre indstillinger/faste opkaldsnumre.
Har ikke selv numre på min tlf så ved ikke om det virker - ellers vil jeg tro at du kan finde en App der forhindre opkald til bestemte numre

Kommentar
Fra : begga

Dato : 24-04-16 16:00

Jeg har kun en almindelig Nokia 225, så jeg vil helst hvis jeg kan finde en løsning der duer til den så jeg ikke skal investere i en smartphone. Mvh. Begga

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-04-16 16:02

Hvad er den overordnede "idé" med at gøre det?

Kommentar
Fra : begga

Dato : 24-04-16 16:07

Der er nogle numre jeg ikke ønsker man skal kunne ringe til fra min telefon.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-16 16:39
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 24-04-16 18:30

På min Huawei Y550 kan jeg spærre udgående opkald til udlandet men ikke spærre for bestemte numre.
App'en Extreme Call Blocker skulle kunne spærre for opkaldt til bestemte numre
/Janus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 18:52

Citat
men ikke spærre for bestemte numre.

Det mener jeg at du kan, hvis du leder længe nok efter funktionen? min gamle Huawei 300 havde funktionen - men igen, der var heller ikke numre på, så kunne ikke afprøve det? så det er muligt det udelukkende er udenrigs der kan lukkes for.
http://da.leawo.com/blog/2013/06/3-best-ways-to-block-phone-calls-on-your-android-phone/

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 11-07-16 19:42

Tak for svaret rotw.