/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sync med Outlook
Fra : Toms_taxa
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 17-04-16 07:36

Hej

Jeg har skiftet min Samsung ud med en Lumia 640

På den gamle telefon benyttede jeg et program Myphone Explorer til at lægge aftaler fra outlook ind på telefonen. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan det gøres med en Lumia der kører på Win 10 - sidder der mon en klog med trick?

God søndag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-04-16 17:08

Win 10 synkroniserer så snart du har lagt din mail ind i win 10 mail (den hvide konvolut)
Det behøver ikke være xxx@outlook.dk - min gmail synkroniserer fint.
Dog må du finde dig i en let udgave af outlook i win 10

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-16 20:25

Træk ned fra toppen af skærmen, vælg Alle Indstillinger, Konti, Dine mails og konti. Tilføj din Outlook.com mail, når det er gjort så kan du oprette mails, kontakter og kalenderaftaler på telefonen og synk. til Outlook.com eller omvendt.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 17-04-16 20:27

Tak for de gode råd - jeg tror problemet er at jeg har min mail adr. på eget domæne

Uanset hvad jeg gør så kan jeg ikke få den til at overføre aftalerne fra min pc

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-16 22:39

Har du prøvet den app der hedder, Overfør mine data?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 17-04-16 22:46

Ja - den overførte mine kontakter og billeder fint.

udfordringen her at jeg opretter aftaler på min PC i Outlook 2007 - og de skulle gerne med på telefonen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-16 09:25

Det kan kun lade sig gøre hvis din mail udbyder understøtter det. Hvad hedder din mail? Hvor har du din mail?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-04-16 09:35

Mit domæne ligger hos Surftown

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-16 09:55

Har du din mail som en Office365 hos Surftown?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-04-16 09:58

Niks

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-16 10:02

Hvordan er din mail sat op på din mobil og computer?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-04-16 10:04

I Outlook som alm pop3 mail - på min telefon som Imap4 tror jeg det hedder.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-16 10:06

Okay, så skal du sætte din mail op som IMAP i Outlook. POP3 understøtter ikke synk. af kalender.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:12

Har du fået det til at virke?