/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke lade iphone4s
Fra : jensviggo
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 11-04-16 17:45

Jeg har indtil nu opladet telefonen med opladerkabel via usbporten på min laptop.
Jeg har to opladere til 220 v, begge er helt nye, men jeg kan ikke oplade med dem?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-04-16 18:02

Kan du stadigvæk lade via din computer?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-04-16 18:56

Ja det virker perfekt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-16 19:57

Så må det jo være din transformer, som er defekt.
Du har den vel ikke i en fordeler-dåse med dårlig forbindelse.

Pas nu på med at købe en der ikke sætter brand.
Ikke alle ladere er lige sikre, det viste de i TV kontant tror jeg det var.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 50 point
Dato : 11-04-16 22:49

Der er nogle samsungmodeller der ikke kan lade med uoriginale opladere.
Kunne det være sådan noget der er galt, altså uoriginale ladere

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-04-16 07:55

Laderen der ikke virker er fra Jet Apple Japan 10 w usb-lader. Den anden er original og fulgte med da jeg købte telefonen. Den virker. Den anden gør ikke, og er nu kørt til elektronikskrot, eller er i hvert fald på vej dertil.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 13-04-16 05:50

Tak for svaret trimare46.