/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Import DVD
Fra : SubZero69
Vist : 429 gange
150 point
Dato : 24-06-03 08:31

Hvor importerer man selv dvd'er fra. Kender godt axelmusic, men det er jo ikke specielt billigt.
Jeg har selv fundet en der hedder www.boomerangshop.com
Den er billig, men ved ikke om de sender helt fra Thailand eller bare "voldtager" mit visakort

//sub

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 24-06-03 12:26

Prøv med www.cd-wow.com eller www.laserdisken.com

Måske kan du bruge dem.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 25-06-03 06:21

JAmen de er jo overhovedet ikke billige. de skal jo importeres direkte fra landet, gerne et i østen så får du dvd'erne til 1/3 af alm. pris.

Med de der priser er de billigere i Danmark.

Det var mere om folk havde prøvet at købe fra en af disse sider, og ikke mindst om de fik deres produkter.

//sub

Accepteret svar
Fra : dessen

Modtaget 150 point
Dato : 06-08-03 19:20

hej
jeg er stewardesse og har købt en dvd i thailand og en i dubai og en i indien, det er ikke det værd, kopierne er ofte meget dårlige, så jeg vil ikke sige at det er pengene værd at få den derfra, prøv amazone ell videonetto. på laserdisken er der oz en anden forhandler som er ret billige.

mvh dessen

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 07-08-03 18:24

Tak for svaret dessen.