/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ikke finde mobil.
Fra : preb1944
Vist : 1421 gange
100 point
Dato : 31-03-16 17:34

Hej.
jeg har mobiltelefon med android.Jeg har kun den ene telefon i husstanden.Jeg får den tit lagt et sted i hjemmet og kan så ikke finde den.jeg har hørt der findes en apps på computeren jeg kan få til at ringe telefonen op,så jeg kan finde den.Er det sandt?Har win.10 på pc eren.
Evt.tak for hjælpen Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-16 22:15

Hvis du kender telefonens nummer kan du ringe på denne måde.

Start computeren
Hent skype
Sæt et lille beløb ind (50) kr.
Nu kan du ved hjælp af skype ringe eller sende SMS til din telefon.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 31-03-16 23:10

Eller hent samsung kies 3

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 01-04-16 07:00
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 08:06

Citat
https://findmymobile.samsung.com/login.do

Har ikke afprøvet den App, men den skal da være installeret på den tabte tlf og tilf der skal finde den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-16 09:10

Mobilsøgefunktioner skal vel altid være installeret og sættes aktiv.

Men preb1944 har nok fundet den, siden han ikke har spurgt ind til brugen af Skype.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 09:29

Citat
brugen af Skype

Eller en anden tlf, man kan jo næsten få de gamle i nakken - har selv givet flere til Kirkens Korshær

Vedkommende burde købe en af disse ´gismos´ der hyler når man fløjter - de var meget berømte i gamle dage, når mennesker havde tabt deres nøgler:
http://www.gadgets.dk/teknik-gadgets/flojt-efter-din-noglering-ver-2.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 09:35
Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-04-16 12:36

Hvis du har en google konto køre du bare denne her

https://www.google.com/android/devicemanager

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 13:02

Citat
Hvis du har en google konto køre du bare denne her

Prøvede lige, men en fejlvisning på 24 meter og den befinder sig i en lejlighed - min telefon ligger altså ude marken - som endda lige er blevet pløjet
Citat
Placeringen blev sidst registreret kl. 12.58
xxxxxx, Danmark – Nøjagtig ned til 24 meter
Sidst online 29. marts 2016

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 13:03

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 01-04-16 19:06

Tak for svaret Eyvind.tror jeg fik mange gode svar,men valgte dit. Tak

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-04-16 17:21

Gå ind til nærmeste nabo og bed vedkommende om at ringe op et par gange når du er nået hjem igen..

...jeg har heldigvis stadig min gamle fastnettelefon , hvis mobilen skulle have gemt sig.. De lever jo deres eget liv, de små sataner!