/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 4 /4s søgning på en app.
Fra : Eyvind
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 29-03-16 13:32

Hej
Min app til at styre med sms beskeder er opdateret så jeg ikke kan bruge appen, på min telefon.

Det er denne app http://ssigjern.dk/manuals/iphone_app.pdf

Så spørgsmålet er om der findes en anden app til iphone 4 som kan lave det samme.

Det eneste den app laver er, at huske et telefonnummer og en tekstbesked..............tror jeg nok.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-16 13:53

Citat
er opdateret så jeg ikke kan bruge appen,

Kan du ikke afinstallere opdateringen?.

Ellers vil jeg mene at Life Reminder kan klare det, men om den findes til Iphone?? og tror nok du har haft problemer med den:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.payneservices.LifeReminders

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-16 19:05

Jeg aner ikke hvordan en sådan opdatering afinstalleres.
Jeg mangler bare en app som kan sende en sms ordre ved at trykke på en "knap".

Ind til videre klarer jeg styringen ved hjælp af en såkaldt genvej.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 19:17

På Android kan man fjerne apps og opdateringer i indstillinger/Apps - ved ikke om det hedder det samme på din - eller kunne du fjerne den og geninstallere den.

Hvis du har lavet en backup / kan du rulle systemet tilbage - og eventuelt hente en NY app som forhindrer automatiske opdateringer, uden tilladelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-16 19:38

Jeg har spurgt firmaet Svane-el og de har den gamle app endnu.
Og den nye er smidt ud.

Her kan du lige se hvad jeg leger med. Printpladen har jeg selv konstrueret.
http://peecee.dk/upload/view/458181

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-16 20:38

Citat
Her kan du lige se hvad jeg leger med.

Den slags legede jeg med for m a n g e år siden og intet af det virkede, men sjov ´hobby´.
Går ud fra det er svag-strøm, ellers kan det da hurtigt gå galt.
Har selv brændt et par sikringer, som berørte mere end selve ejendommen = mørkelægning af gade og stræde... men det var noget helt andet jeg var igang med, og blev aldrig ´nuppet´ for det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-16 12:05

Jeg har nedtaget denne igen.
http://peecee.dk/upload/view/458181
Den var måske ikke så smart at have hængende.

Det er kun ca. 5 % som ikke virker.........................resten er bare ikke afprøvet endnu.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-16 18:38

Tak for deltagelsen - jeg prøver at spørge et andet sted.