/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
JegErHer
Fra : mig-selv
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 20-03-16 18:27

Hvordan jeg lige overså det, er ikke nemt at vide.
Men her er lidt godtgørelse.

Citat
Spejlfilm one-way vinduesfilm, er flere fordele
1. man kan stadig se ud, har virkning ud af som solbriller
2. viser tydeligt man ikke ønsker de skal kigge ind

Dog husk at tilføje en sort rovfugle oven på, da fugle ellers tror de kan flyve igennem vinduet

http://www.solfilmhalvpris.dk/privatliv-vinduesfilm/

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 20-03-16 20:03

http://www.solfilmhalvpris.dk/butik/privatliv-vinduesfilm/silver-spejlfilm/

HUSK DET VIRKER MODSAT, NÅR DET ER MØRKT.
FORSTÅR JEG DET RIGTIGT, KAN MAN, NÅR DET ER MØRKT SE IND, MEN IKKE UD?

DET ER JO IKKE JUST MENINGEN MED DET?

MVH AG112

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-03-16 20:21

Citat
HUSK DET VIRKER MODSAT, NÅR DET ER MØRKT.

Jo, det er vist rigtig nok, men det er også bare i dagtimerne der er brug for det, jeg hader mennesker der absolut skal have ´snotten´ ind af vinduerne (bogstaveligt) for at se om jeg er hjemme - andre banker på døren og går hvis jeg ikke vil åbne for dem - andre kan bare ikke tage et NEJ jeg vil ikke snakke med dig

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 50 point
Dato : 21-03-16 08:41

rolig nu mig-selv, du ved jo godt disse points, er ligegyldige for os som har været på Kandu længe, da vi har flere end vi nogensinde kan få brugt.

Vedrørende aftentimerne (når det er mørkt ude), så kan dette nemt løses med LED udendørs belysning.

Check også denne side https://www.bolius.dk/selvklaebende-film-og-belaegninger-paa-dine-ruder-19062/
Specielt vedr. bortfald af garanti på vinduet

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 21-03-16 17:07

Tak for svaret JegErHer.