/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp med 3510 unlock??
Fra : liquid_eye
Vist : 202 gange
20 point
Dato : 23-06-03 22:54

Hvis der skulle sidde en der har prøvet at låse en 3510 op med et data-kabel og som vil hjælpe mig med hvilket program der kan bruges,
vil jeg være meget glad .... plz plz help me!!

jeg har data kabel men kan ikke komme i kontakt med tlf'en med det program jeg har....

på forhånd tak til alle der gider at svare, men helst gratis.. har keine moneter!

Kommentar
Fra : johs

Dato : 23-06-03 23:02

Gå ind her
http://www.dkunlock.com/downloads.htm
og DOWNLOAD "dct4-unlock-with-sources"
---------------------------------------------
Mvh. www.dkunlock.com

Kommentar
Fra : soll

Dato : 23-06-03 23:06

det er fordi der ikke findes noget gratis software til at låse 3510 op med det du skal druge koster penge.

desvære jeg har selv været ude og købe fordi der ikke er noget til download der virker.

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Kommentar
Fra : johs

Dato : 23-06-03 23:10

passer ikke SOLL

dct4-unlock-with-sources

Har jeg brugt masser af gange.....og det virker

Kommentar
Fra : johs

Dato : 23-06-03 23:14

Hvorfor ik gå ind på www.gratisunlock.dk
så slipper du da for bøvlet..og det er gratis

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 23-06-03 23:21

hvis du vil have en guide over hvordan du gør med et kabel så se på denne side (er på dansk)
http://www.qsl.net/oz1eee/mobil.htm

Kommentar
Fra : johs

Dato : 23-06-03 23:50

Ps......JIC=dct4-unlock-with-sources

Kommentar
Fra : tobiasr