/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skifte batteri i Parkone
Fra : jorael
Vist : 291 gange
200 point
Dato : 16-03-16 09:04

Kære venner. "Kan du" skifte batteri i en klassiske "Parkone"? Hvordan gør man det? Jeg kan bare ikke finde den lille knap i højre side, der skulle få batteridækslet i venstre side til at springe ud. Er der nogen hjælp at hente?
PS: har lige betalt 650 kr til Carpark for oplysning om, at batteriet skal skiftes. Surt.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 16-03-16 09:56

Du skal bruge en noget spidst (kuglepen el. lign.) til at åbne batteridækslet. Det er det lille punkt på kanten af parkometeret til højre set fra bagsiden.

Du kan se det her på det første billede - der står 5 ud for punktet. http://needit.dk/wp-content/uploads/2015/09/ParkOne_Usermanual_DA-EN_v002_web.pdf

Godkendelse af svar
Fra : jorael

Dato : 16-03-16 10:45

Tak for svaret bentjuul. Det lykkedes! Der skal bruges en kraftig syl til knappen på højre side (kuglepen eller bøjet klips gik ikke), og en spids kniv til forsigtigt at trække skuffen i venstre side ud. Og en lup til at læse tallene som viser dag måned og år!