/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Dagligvarer-indkøb og udbringning.
Fra : AnneKan
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 12-02-16 21:27

Jeg søger hjælp til og gerne erfaring i hvilke hjemmesider, der har friske dagligdagsvarer eller hedder det husholdningsvarer...Med varerudbringning en gang om ugen. Jeg har haft en indkøbsorden(visitation), hvor varerne kom fra Superbrugsen. Den er jeg ikke længere berettiget til og er på udkig efter en anden leverandør, som bringer varer dagligvarer ud i Holbæk by. Nogen forslag til en økonomisk fornuftig løsning?.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-02-16 22:08

Jeg forstår ikke at du ikke længere er berettiget til udbringning fra brugsen,
så er der noget helt galt med vort samfund, netop Brugsen er/var jo fælles eje/service.

Måske er du ældre og køber for lidt, men her hvor vi bor har vi et alternativ,
hver uge kører der busser gratis ind med ældre for at handle i Gråsten,
der er endda service for de der ikke selv kan klare indkøbsvognen/rollatoren.

Mon ikke også en sådan ordning findes i Holbæk? Ellers er det på tide...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-02-16 22:25
Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-02-16 08:29

Jeg får udbringning om torsdagen fra Meny. Det koster kr. 75,00 når man ikke er visiteret. Og de har simpelthen alt og er ikke så dyre som Superbrugsen

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 13-02-16 14:08

Er det Meny i Holbæk du får fra?.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-02-16 14:46

Nej jeg bor i Nordjylland.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-02-16 16:59

Jeg tænkte på Super Best, men de er nu Meny, altså det samme som Spar, så det er de samme varer.
En anmeldelse på nettet taler for Meny da de bringer ud i hele landet, hvilket mest sker fra de terminaler der leverer til butikkerne, men der står intet om udbringning på hjemmesiden..........måske er andre bedre end jeg til at klikke sig frem.
Jeg har også læst at den kommunale udbringning kan være dyr for borgeren da de låser sig på een butik, på den anden sider koster det også penge for kommunen at besøge flere butikker for at købe det billigste

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-02-16 18:51

Prøv at ringe til ÆLDRESAGEN i din kommune.
Hvad betyder det, at du ikke er berettiget? betaler du ikke selv for udbringningen?

Ingelein

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 13-02-16 19:02

Ingelein, det er fordi jeg har haft en indkøbsordning, betalt af kommunen(altså udbringningen) Ved visitation.. Jeg er ikke mere berettiget, fordi jeg fik den pga.af noget psykisk, jeg har fejlet og det gør jeg ikke mere.
Jeg har så nu noget fysisk, som gør at jeg har svært ved at bære ret meget af gangen, men ikke syg nok til at visitator ville lade mig beholde indkøbsordningen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-02-16 21:12

http://www.onlinesupermarked.net/
Lokal Brugsen/Spar har da vare udbringning mod et mindre beløb - ellers kunne du måske få en ´aftale´ med nærmeste butik eller en nabo.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 13-02-16 21:19

https://irma.dk/ så kommer postmand per, glad med dine vare