/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Nabu X
Fra : Pytten1510
Vist : 194 gange
27 point
Dato : 12-02-16 14:28

Hej
Jeg har købt et Nabu X smartband, hentet app'en på min iPhone, men er meget i tvivl om det "måler" rigtigt.
Til morgen tog jeg en tur på løbebåndet. Gik 3 km i rask tempo, hastighed 6,3 og en stigning på 14%. Iflg båndet gik jeg 3 km, men mit band siger 9 km ....
Der er også meget stor forskel, hvis jeg sammenligner band og sundheds app'en ....
Nogen der har oplevet det samme ???

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 12-02-16 14:32

Det er sikkert en udmærket app, og sikke en utrolig mængde tid, vi allesammen sparer ved hjælp af elektronikken. Hver enste app sparer os for mange timers arbejde hver måned, hvert eneste program kan lette vores dagligdag helt utrolig meget. Så al den tid vi sparer, kan vi bruge på langt mere interessante opgaver, som vi ikke havde tid til før i tiden. Ja, mon ikke der er nogen, der har oplevet det samme, som du oplever, - måske er der basis for en ny app med endnu bedre funktionalitet?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 12-02-16 14:55

Jeg har hentet den app som skal bruges til at installere firmware på band'et og som foreskrives af producenten. Derfor havde jeg også forventet at de "snakkede samme sprog" hvis du kan følge mig :)

Annuller spørgsmålet
Fra : Pytten1510

Dato : 22-02-16 18:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål