/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk opdatering i win10
Fra : bentjuul
Vist : 609 gange
140 point
Dato : 09-02-16 22:08

Kan man slå automatisk opdateringer fra i Windows 10 pro?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-16 01:19

Ja, plus alle mulige andre opdateringer/ Apps (og det er mange) der vil på nettet uden Du ved det.
Bruger PT Win7, så hukommelsen er som vejskilte (man ser dem, men reagerer ikke på dem), men mener du skal ? ned i højre hjørne og fremkalde en boks - kan muligvis også findes ved START knappen? (H-KLIK på samme) og det burde komme frem, og det hedder noget vi/jeg ikke er vant til.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-16 01:23

Eller var der en ´tråd/ ikke i TIPS´ om brugernes erfaring med samme herinde, da 10 lige kom frem, med masser af gode tips, ved ikke om det står beskrevet her:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=win+10+tips

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-16 11:49

Jeg kan heller ikke finde stedet hvor der lukkes for opdateringer.
Men du kan udsætte et par måneder. (dog ikke sikkerheds opdateringer)

Men kig lige her:
Alle indstillinger > opdatering og sikkerhed > avancerede indstillinger > vælg hvordan opdateringer leveres > jeg har slået den med at dele fra.............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-16 16:00

Eyvind min er nu sat ligesom du anbefaler, så må vi se om jeg undgår den opdaterer selv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-16 18:30

Citat
så må vi se om jeg undgår den opdaterer selv

Næ næ - du undgår vist kun at den ikke er en del af et opdateringsnet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-16 22:50

Der har allerede været en opdatering underligt at det ikke kan slås fra....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-16 11:30

Man kan jo også koble internettet fra...................................så kan den ikke.

Som jeg læser det på den side.

Udskyde opdateringer - men vigtige bliver stadig hentet og installeret.

En dag er der vel et geni som kan skrue lidt på win 10

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 140 point
Dato : 11-02-16 20:38

Er der en lås kan der også laves en nøgle.

Måske er denne vej løsningen:

https://www.google.dk/#q=no+auto+update+windows+10

Jeg vil starte med at kigge på denne:

http://www.howtogeek.com/224471/how-to-prevent-windows-10-from-automatically-downloading-updates/

Efter at have lavet en backup med AOMEI .......................

Hvis du lukker denne tråd, så lad være med øge til flere point så alle kan købe løsningen.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-02-16 09:17
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-16 14:52

og i mit link kan man læse sig til det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-16 17:00

Det ser rigtigt ud, nu skal jeg bare stave mig gennem det engelske

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 24-02-16 16:00

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-16 16:09

Selv tak - men jeg har ikke afprøvet det endnu, for jeg har travlt med, at konstruere noget elektronik, til mit alarmanlæg. ( Gamel hobby )