/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
O:V:N
Fra : kenwood
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 08-02-16 07:07

hvordan får man det fjernet igen ????

http://www.oo-software.com/en/us/shutup10

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-02-16 08:45

prøv med revo uinstaller den rimelig effektiv

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-02-16 09:38

Hent evt. en prøveversion af Revo Uninstaler, og afinstaller programmet, men husk at indstille det til Avanceret, det er den mest effektive metode, og når du har kørt det helt vælger du værktøj og så kører du programmet "Browser renser" der leder efter skodfiler.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-02-16 10:22

problemet er bare at der er ikke noget program ?

Så det er hvordan man fjerner de indstillinger som det har lavet. systemgendanelse kan heller ikke gøre det

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 08-02-16 11:03

Nogen gange kan et sådan problem løses ved at afinstallere programmet igen. Prøv så evt. Revo eller andet afinstall.program.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 08-02-16 11:04

Jeg mener selvfølgelig installere og ikke .....løses ved at afinstallere...

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 08-02-16 11:33

undo all settings (factory settings)
Det er et punkt på menu'en så vidt jeg kan se på siden...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-02-16 11:40

med revo er der en som hedder tvungen afinstalering tryk og skriv så navnet på det program som du vil afinstallere

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 08-02-16 11:58

Der er ingen afinstalleringsprogrammer som kan fjerne programmet, der er nemlig intet installeret
Citat
Portable Version – no installation required
den kører fra den placering du har den liggende på da du hentede programmet uden at blive installeret på computeren.
Slet mappen OOSU10 med indhold og tøm papirkurven så er den pist væk

Godkendelse af svar
Fra : kenwood

Dato : 08-02-16 16:12

Tak for svaret o.v.n..