/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE-11 husker ikke tidligere 'størrelse'
Fra : akselbo
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 02-02-16 21:16

lukker man en hjemmeside fra ’full-screen’ åbner den næste gang i ’full-screen’ OK - og samme fsv en hjemmeside, der har været åbnet i forminsket størrelse.

NU PROBLEMET: min IE-11 er begyndt på, at ikke længere åbne ’den-forminskede-størrelse’ i samme som da den blev lukket ?? den husker af ukendte grunde en særlig flad form, som jeg benyttede for nogen tid siden = og den holder fast i denne flade form, og intet af hvad jeg har forsøgt har hjulpet

extra points for hjælp til løsning af dette for mig yderst irriterende problem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-16 01:33

Jeg har dette lille program installeret http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Download.aspx så IE altid åbner maximeret, uanset hvordan du har lukket IE.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-16 08:30

Øehh... 'flad form' ??? Det er vel ikke full-screen (..i modsætning til maksimeret) du tænker på?

Prøv at trykke F11 og luk så vinduet.

Nu skulle du i givet fald være sluppet af med 'den flade form', når du åbner browseren igen.

Husk at du ved at højreklikke på genvejen til IE, under menuen nederst; Egenskaber ... kan sætte vinduet til at åbne maksimeret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-16 11:04

Mener du kan løse problemet i indstillinger - noget med åbn altid i fuld skærm.

Min IE11/ WIN10 startede altid op i fuld skærm, men åbnede jeg et link, gik den ned i minimeret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-16 11:06

Citat
Øehh... 'flad form'

Sikkert fuld skærm på langs og ellers halveret i højde.
Citat
Husk at du ved at højreklikke på genvejen til IE, under menuen nederst; Egenskaber ... kan sætte vinduet til at åbne maksimeret.

og den læste jeg ikke lige..

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 04-02-16 10:42

tak for svar fra alle = den dér med at trykke F11 osv osv har åbenbart virket og resulterer i, at IE atter makker ret. mvh PA ..