/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sociale medier - FaceBook
Fra : ingelein
Vist : 385 gange
30 point
Dato : 28-01-16 18:31

Hej - jeg nægter at bruge messenger på FB. Nu kan jeg se at jeg har en besked, som jeg ikke kan finde ud af at åbne, medmindre jeg installerer MESSENGER. gu' vil jeg ej !
Men hvordan får jeg den besked?
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-16 18:38

Du kan da læse dem på din PC, uden messenger - på computeren bruger jeg i alt fald ikke Messenger, der logger jeg blot på min Facebook og læser beskederne der!

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-01-16 19:19

Det må jeg lige prøve. På Ipad går det ikke at læse beskeder udenom Messenger.
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-16 19:34

Prøv at logge på Facebook via Safari, så tror jeg du kan!

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-01-16 19:40

Nej, det er netop via Safari jeg ikke kan åbne beskeder uden at blive tvunget på Messenger. Det er derimod fint med Google Chrome på PC. Er der mon noget jeg kan gøre ved det? Downloade Chrome til Ipad?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 30 point
Dato : 28-01-16 19:58

Ja, du kan jo downloade App'en Google Crome til Ipad

Har du hentet Facebook App'en til Ipad? Og har du samme problem der?

Clou

Jeg er spændt på at se hvad du finder ud af, så jeg kan bruge det til mine kursister, hvis de heller ikke vil bruge Messenger

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 28-01-16 21:02

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-01-16 15:49

Velbekomme - hvilken løsning valgte du?

Clou