/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
SummaSummarum
Fra : Toms_taxa
Vist : 232 gange
50 point
Dato : 26-01-16 17:31

Hej i kloge hoveder

Jeg har købt ny PC og skal i den forbindelse have flyttet mit regnskab over på den nye.

Jeg har lagt programmet ind og ville indlæse en sikkerhedskopi - uanset hvad jeg gør så vil den nye ikke anerkende kopien.

Nogen med en idé til hvad der kan være galt?

Tom K

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-01-16 18:33

Nej, men det ved Steen/Stone helt sikkert (Steen er ejeren og udvikleren af programmet)
Ring til ham, han er en meget venlig mand.

Kommentar
Fra : østerbro

Dato : 29-01-16 19:17

Steen/Stone har intet med SummaSummarum at gøre mere da han har solgt det for nogle år siden til VISMA http://www.visma.dk/software/regnskabprogrammer/summasummarum/om-summa/