/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
en notifikations bar
Fra : spiren
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 25-01-16 11:38

hej alle glade hjælpere :D

har ikke været så her længe men en ting har studset mig at der ikke er en notifikatios bar der viser et antal beskeder hvis der er nye indlæg i en tråd

er det noget man kan få eller noget der kan laves ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-01-16 12:54

Du må selv holde øje med diverse spørgsmål.
Ved alle spørgsmål er der en ( ) i den klamme vil der for det meste være et tal, som indikerer, hvor mange /få, der har kommenteret.

I skrivende stund skulle der gerne ved dette spørgsmål stå (1)

Hvis du vil følge med i spørgsmål, som du ikke selv kommenterer, så må i selve spørgsmålet sige ja tak til email.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 25-01-16 13:05

[v] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
Det kan du også gøre i spørgsmål, som du ikke selv kommenterer.

Så trykker du på send, og vil modtage en email, når der er nye kommentarer.

(2) i skrivende stund

Godkendelse af svar
Fra : spiren

Dato : 25-01-16 13:51

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-01-16 13:56

Det glæder mig, at du kunne bruge mit svar.

Tak for stjerner

Kommentar
Fra : spiren