/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan laves en "gruppe" i gmail?
Fra : cristian2
Vist : 301 gange
40 point
Dato : 25-01-16 10:29

Jeg skal modtage og besvare mails fra folk som løbende henvender sig (i forbindelse med foreningsarbejde). Når jeg med mellemrum sætter mig for at administrere, ville det være skønt, hvis jeg kunne slippe for at lede efter denne gruppes mail iblandt alle mine øvrige mails. Er det muligt at lave en "gruppe" i gmail (Google Chrome), hvor jeg klikker ind når jeg skal sende mails og hvor jeg på andre tidspunkter tjekker, om der er kommet mails?

Tk for hjælpen!

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 25-01-16 10:32
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-01-16 19:02

En måde jeg bruger er at skrive alle mail-adresser:
abc@123. dk, def@456 dk, ghi@789 com
Og så markere og kopiere det hele ind i adressefeltet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 26-01-16 14:49

Hvis du følger dette link når du er i Google Chrome
https://contacts.google.com/preview/all

Kommer du til Google kontaktpersoner hvor der er mulighed for at tilføje kontaktpersoner nede i højre hjørne.
Du kan så lægge dem i en gruppe. Du skal ikke lægge eller koble dem til nogen cirkler.

Når du så skriver en mail klikker du på "Til" og skulle kunne vælge en gruppe du kan sende til.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 27-01-16 11:25

Tak for svaret Eyvind.