/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
stopklods
Fra : kivi
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 12-01-16 11:16

findes der ikke et program som kan fortælle hvad der sker her og nu jeg kan somme tider ikke få noget til fungere lige meget hvad jeg gør men efter ca 1 minut så er den normal igen , er det windows 10 laver noget bagup eller er der andre forklaringer
jeg har kørt virus scanning og rootkis og hvad de hedder alle sammen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-01-16 11:27

Højreklik på startbjælken og vælg Jobliste, der kan du se, hvad der sker på din PC lige nu og her.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-16 11:27

Prøv Jobliste - der kan du se alt hvad der tager kræfter = H-klik på bundlinien

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-16 11:27

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-16 11:36

det har jeg prøvet jeg synes ikke at det siger mig noget

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-01-16 11:39

Du kan se hvilker processer/programmer, der bruger "energi".

Vær opmærksom på, at du kan klikke på de forskellige kolonner, så der sorteres, og der er flere faneblade.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-16 17:58

Du kan også checke Windows hændelseslog.

Gå i Kontrolpanel --> Administration --> Logbog

Der finder du --> Windows-logger og Logfiler for programmer og tjenester.

Kig efter herom der er nogen fejl i loggerne!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-01-16 18:01
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-01-16 18:15

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar