/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Min Kat er syg
Fra : mubbur
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 09-01-16 15:03

Hej , har en gammel kat, som er 14 år nu, og er begynt at kaste op og lave afføring allesteder rundt om i huset, hvis man ikke passer på, har en sand kasse som han altid har brugt, men nu er det bare rundt allesteder , og sover i fyrrum, men der ser ikke godt ud når man kommer opp , men er ikke hver dag, det er nok bare sådan med gamle katte eller, må nok til dyrelægen og se om det kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-16 15:42

Citat
må nok til dyrelægen og se om det kan hjælpe
Nemlig!! Der er nok ingen herinde, der kan kurere din kat via ord.

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 09-01-16 15:48

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 09-01-16 16:13

Selvfølgelig skal I til dyrlæge - men indtil da vær opmærksom på, at for lang tid uden fødeindtagelse kan få kattens nyrer (tror jeg det var dyrlægen sagde til mig) til at sætte ud.
Så prøv med et godt sammenpisket æg, hvide og blomme.

God bedring - og uanset kattens alder er det smerteligt at være vidne til.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-16 17:20

Tak! Og al mulig lykke og held med at få katten rask igen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-01-16 19:36

Undskyld, men det er på høje tid at du kommer til dyrlæge med den og giver den fred. Det er bedrøveligt, men ikke for katten!
Ingelein

ps. Er selv gået den tunge gang med en elsket gammel hund, så giv slip, for kattens skyld