/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook - lukke for notifikationer
Fra : ingelein
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 02-01-16 18:35

Hej
Det er lykkedes mig at lukke for notifikationer fra nære venner. Dog bliver jeg ved med at få notifikationer fra mit barnebarn. Det interesserer mig ikke, hvor hun drikker sin Cafe Latte osv. Hvordan kommer jeg af med disse notifikationer. Jeg har trykket på pil ned øverst oppe på FB siden, valgt - indstillinger - nære venner - og har deaktiveret.
Men jeg får stadigvæk notifikationerne.

Desuden er jeg træt af at jeg når jeg vælger en af de 9 nære venner altid får en pop-up, som fortæller at de er gået over til Messenger. Det vil jeg ikke tilmeldes, så jeg annullerer. Det er da
efterhånden mange ting, man bliver tvangsindlagt til.

Ingelein

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-16 19:28

Ved det "sidste" opslag fra dit barnebarn er der et "v" klik på det, så får du muligheden "følg ikke længere xxxxxxx " "se ikke længere opslag, men bliv ved med at være venner"

Sådan fungerer det på en pc, men hvordan det fungerer på en iphone eller ipad det ved jeg ikke.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 02-01-16 19:34

Tak for svaret ans. Det var lige det der skulle til - Tak