/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Glædelig Jul ???
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1078 gange
500 point
Dato : 18-12-15 12:58

Har vi virkelig grund til at glæde os over den tilstundende højtid, jeg tænker specielt jagtmæssigt ?
Alle er velkomne til at give et besyv med, ikke jægere, jægere, hønsetyve og forfattere !!

Jeg vil på forhånd gerne ønske en glædelig jul til alle og jeg mener alle !

ØV4

I gave-humør !!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 15:56

OK, det kommer jeg til, men se lige linket her - til ende. Hylende skægt.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 16:09

Tak for ønsket om en glædelig jul. Ønsket går hermed den anden vej - til dig og alle her på siden.

Arbejdet, fliselægning, opskæring af faldne træer og vedligeholdelse af sommerhuset har i år bragt uorden i systemet. Alt for kort id med bøssen eller haglbøssen - og et behersket udbytte. Ganske vist nedlagde sønnen en kronhjort ( 16-ender ) og to rådyr, og det er langt fra det sædvanlige udbytte. Men sådan er der så meget. Vejret har også drillet, men da råvildtet er kommet tilbage ( krondyrene holdt dem væk, skal der nedlægges to råer yderligere, hvis familien skal have et par godbidder.
Jeg har set en enorm rå, som holder til i vores nordvendte mose. Man kan stille uret eftr den. Den kommer ud 20 minutter før lukketid - og Gud i Himlen hvor er den flot. I onsdags kom den ud af hullet og stod perfekt med bladet til - ikke mere end 50 meter borte. Jeg nænnede sgu ikke at nedlægge den. Den kan måske sætte en eller to lam, som måske kan danne en helt ny stamme her i Nordsjælland.
Angående knægtens kronhjort, så har jeg meddelt ham, at der ikke skal bortskydes flere store hjorte heroppe, med mindre han selv brækker og pelser den. Jeg er ikke sart, men hjorten stank så stærkt af hormoner og pis, at jeg havde svært ved at spise kødet i en periode på cirka 14 dage.
I øvrigt har vi nu fire ravnepar i skoven.

Mvh.

Tonganeseren

Næsten i julestemning.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 16:13

Og her er så omtalte "link".

http://www.bt.dk/underholdning/husker-du-alene-hjemme-filmene-saadan-er-det-gaaet-lille-kevin

Se den til ende.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-15 16:48

Ja, også god jul til alle jer, og må de søde rensdyr og også andre dyr få en fredelig Jul.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-12-15 19:12

Mange tak for det gode ønske.
Alle - hermed alle - både bajutter, forfattere, malkekop-ingeniører, gebisser, canonfotografer, vakuum-eksperter, dyrehavejægere, muflondræbere, og endelig ikke at forglemme, Julemanden på Kandu alias Raketingeniøren fra Cape Kennedy ønskes en rigtig glædelig jul.

En særlig hilsen med ønsket om en rigtig glædelig jul skal lyde til alle de faste skribenter som skriver her på jagtsiden: Øjenvidnet4, Sandhedsvidnet, Bessewisser, Tonganeseren, med tak for alle de go'e grin, tip, råd og vejledning.
Tak for al humoren. Jeg har til tider grint så tårerne har pisket ud ad øjnene. Kaffen, har til tider været sprøjtet ud over tastatur og skærm.

Mvh
Tommy Nissen.
Juelsminde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 20:04

Sakset fra EB:

Her blev han undersøgt af Dr. Josef Brinsteiner, der beskrev Hitler som en sund og stærk mand på 78 kilo. Men der var noget galt.

Dokumentet afslører, at Hitler led af sygdommen højre-side kryptorkisme. Det er en tilstand, hvor den højre testikel ikke befandt sig i pungen fra fødslen.

Jamen, jamen og amen!! Så forstår jeg det meget, meget bedre.

Der er noget helt andet, som har optaget mig i rigtigt mange år. Hvorfor er så mange folketingsmedlemmer så små??? Har højden haft noget at gøre med mobning ( Lars Løkke blev mobbet temmelig meget i skolen ) og har de små`s efterfølgende karrierevalg haft noget at gøre med, at de har ville hævne sig på alle de " dumme" som mobbede dem???
Ikke en eneste psykologundersøgelse underbygger min mistanke, men mon ikke der er noget om snakken???

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 18-12-15 20:08

Jeg vil da også gerne ønske alle en god jul,men med et lille suk.Da vi i sin tid flyttede på landet,hvor naturen er rigtig skøn,havde vi altid nogle rådyr på marken,det er nu to år siden,at vi har set et stykke vildt,det ærgrer os.Når de forskellige jagtsæsoner går ind,lyder det som en dårlig cowboyfilm.Nu spørger jeg så jer jægere,drejer det sig kun om at få så meget med hjem som muligt,eller tager i også hensyn til bestanden ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-12-15 20:40

Nu, når snakken går omkring Adolfs testikel, så går rygtet om han fik skudt den ene nosse af under 1. verdenskrig. Og meget apropos højde. Adolf målte 173 cm. Benito Mussolini målte 168 cm
Josef Stalin og Churchill målte 170 cm...ikke tilsammen..... men hver

Citat
Der er noget helt andet, som har optaget mig i rigtigt mange år. Hvorfor er så mange folketingsmedlemmer så små???
Er de det..? Det har jeg egentligt aldrig spekuleret over
Det skal undersøges!!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-15 21:17

Selv er jeg kun 1,75 m høj,
men at jeg så er højere end både Adolf, Mussolini, Stalin og Churchill, det vidste jeg ikke.

Jeg kan nævne andre, der heller ikke var store, eksempelvis Napoleon,
og Putin er jo heller ikke særlig høj.

Måske er de også blevet mobbet, som vor Lille Lars, i barndommen,
noget der senere udvikler sig til magtsyge og/eller storhedsvanvid?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-12-15 21:25

Nicolas Sarkozy = 1,67 meter.

Lars Løkke = 1,72 meter.

Poul Schluter=170

Anker Jørgensen =167

Napoleon = 1,73 meter.

Francis Holland = 1,73 meter.

Helle Thorning-Schmidt = 1,75 meter.

David Cameron= 1,85 meter.

Barack Obama = 1,85 meter.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-15 21:54

Nu findes der jo flere måder at kompensere for egen manglende rækkevide,
det største, måske fysisk den mindste, pjok på gaden har jo den største kamphund,
og nogle køber sig store biler, såkaldte potensforlængere, jeg har kendt et par stykker.

Og mon ikke det også gælder inden for jagt,
jeg vil tro at jeres gode ven, der ikke kan ramme en ladeport på ti meters afstand,
har en super riffel med kikkert sigte?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 22:14

Jamen så ser det ud til at hypotesen holder vand - sådan indtil videre. Så er der alle de andre, og det kunne være opbyggeligt, hvis vi kunne udregne en gennemsnitlig højde for alle mandlige folketingsmedlemmer. Jeg tror den kommer til at ligge under den gennemsnitlige højde for danskere - altså den normale del af befolkningen.

Nu kan andre faktorer bevirke en asocial holdning til samfundet.
1. Man fik altid aflagte cykler, som altid var for små,
2. Mor brugte oceaner af tid på at krølle håret på sønnen,
3. Man kom altid ud på et toilet, hvor sidste stykke papir var brugt,
4. Mor skar altid pålægget for tykt,
5. Far sagde undertiden, at sønnen burde have været en pige . . . etc. . . .

Tag nu Claus Hjort. Han er edermageme spøjst bygget - og så er han næppe mere end 1,50 meter høj. Han er i hvert fald blevet mobbet.

Omvendt kan man tage Helle Thornig ( hmmmm - en noget sexistisk formulering ) hun er højere end gennemsnittet af de handyr, som Kpt. Tommy nævner. For høje piger gælder det, at det altid er hende som får skylden, når en blandt en pigeflok slipper en vind. Hun retter hurtigt blikket ned og bliver rød i hovedet.

Selv startede jeg ud som udvokset med 1,82 cm. Noget over gennemsnittet.

Glæder mig til nye oplysninger af faktuel karakter - Kpt..

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-12-15 22:22

Jeg tror, at man kunne få nogle morsomme svar, hvis man ringede til samtlige folketingsmedlemmer og spurgte:

" Hvor høj er du "?

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-12-15 07:40

Du Tonganeser !

Det med højden på vore folketingspolitikere må vel bero på, om der er tale om kvindelige eller mandlige medLEMMER ?
Spørgmålet er vel, om de mandlige står op elle ligger ned ????
Desuden er de jo nogle få stykker intetkøn/hankøn/??? - hvad med dem ??

ØV4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-12-15 07:51

Nu spørger jeg så jer jægere,drejer det sig kun om at få så meget med hjem som muligt,eller tager i også hensyn til bestanden ?
skrev omahexen.

Dertil kan der kun svares: For 95% af danske jægere, gælder det ikke kun om at få "så meget" med sig hjem som muligt ! Men at få en god oplevelse i naturen med gode venner, under skyldig hensyntagen til vildtets vilkår. Hvis man blot bortskyder det hele, ja så har man ikke noget at kunne glæde sig over, ej heller at kunne "høste" noget af overskuddet i den kommende sæson.
Jeg tror nok jeg taler på langt de fleste jægeres vegne her !

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-12-15 20:41

Jeg hører ikke til de høje - eller til de små. Da jeg i tidernes morgen var på session, blev jeg - ved første måling - målt til 179 cm. men steg hurtigt et par cm. i højden, da lægens klamme hånd løftede op i mine store....... og bad mig om at hoste god igennem........nå, det var ikke det, vi skulle snakke om.

Jeg vil skyde på, at jeg i årenes løb er krympet 1 centimeters penge. Kamphøjden ligger nok omkring de 178 cm....altså den daw i daw...

Men tilbage til vores folketingspolitikere. Arbejdserfaring har de ingen af. Der er utroligt mange, der så og sige, aldrig nogensinde har været på arbejdsmarkedet.
Det mener jeg, er et kæmpe problem.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-15 13:10

Citat
En samlet blå blok står sammen om en ny knivlov. Mandag den 21. december kl. ca. 13 vil der være door step i Justitsministeriet, hvor forslaget til en ny knivlov vil blive præsenteret.

Justitsminister Søren Pind vil sammen med repræsentanter for de øvrige partier i blå blok præsentere et forslag til en helt ny knivlov, hvor kursen skærpes over for knive i nattelivet, men hvor reglerne samtidigt lempes for almindelige mennesker, så man kan tage på jagt eller fisketur uden at bekymre sig om at overtræde loven.

Det sker på et door step i dag kl. ca. 13 i Justitsministeriet.

Journalister er velkomne i Justitsministeriet, Slotsholmsgade 10, 2. sal, fra kl. 12.

Så må vi se hvilket makværk der kommer ud af det......Eller...... tør vi håbe på lidt fornuft..?

Mvh.
Tommy.
Nu er sølvtøjet pudset - og klar til Svigermor.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-15 13:17

Årets julegave-hit blandt bajutter og andre alternative...

https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1389/50/1389502064581.gif

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-12-15 15:30

Yes!!! Jeg vidste at den små Simon ville blive misundelig på socialkrabaternes Mette Frederiksen ønske om fri bil etc. . Muligvis følger Alternativet trop og guderne skal vide, at ankomsten med viste ekvipage vil vække jubel hos ikke mindst russiske diplomater og journalister. Hold da helt op. Man må så håbe, at agterraketten ikke er udstyret med farvestrålende effekter i sprænghovedet.

Bortset fra det, så er den nye radigale mister Rohde også mindre end gennemsnittet.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-15 17:20

Citat
Yes!!! Jeg vidste at den små Simon ville blive misundelig på socialkrabaternes Mette Frederiksen ønske om fri bil etc. .
Er det Simon Emil Ammitzbøll fra LA du tænker på...?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-15 17:31

Den socialdemokratiske politiker K.K. Steincke lagde ikke skjul på sin tro på arvelighedsteorien som et politisk instrument, da han i 1920 skulle give sit bud på en fremtidig socialpolitik.
Med sterilisation ville han forhindre »undermålerne« i at få børn og dermed viderebringe dårlige egenskaber, generation efter generation. Og da K.K. Steincke ni år senere blev socialminister, kom den såkaldte eugenik eller »raceforbedring« til en spille en markant rolle i dansk sociallovgivning.

Første skridt var sterilisationsloven fra 1929, som placerede Danmark i en absolut førerposition i den europæiske eugenik. Det næste og mere drastiske skridt blev taget i 1934, da K.K. Steincke, kun et år efter det nazistiske Tyskland, fik vedtaget en lov, som tillod tvungen sterilisation af åndssvage.
I de efterfølgende 34 år blev næsten 6.000 danskere steriliseret efter 1934-loven.

Sommetider undrer det mig, at især socialdemokraterne, beskylder andre for at være nazister.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-12-15 08:13

Tommy !!

Det bliver særdeles spændende at se, hvorledes den nye knivlov bliver, men, men, men......?
Håbet er naturligvis stadig lysegrønt som en forårs-bøgeskov, og loven kan sgu' ikke blive værre, medmindre man helt forbyder folk at eje og bruge knive !!! Men mon dog ?
Julegave-hittet er mageløst påfund for perverterede mennesker. Selve konstruktionen ligner noget en vis forfatter har bikset sammen i sin garage ! Han har jo også haft stor succes med at fremstille "stridsvogne" til jagtbrug, fremstillet af aflagte combi-camp stumper. Bajutvognen ligner understellet fra en elektrisk kørestol og ........... !!!! Nu giver det sgu' pludselig mening med nogle anmeldelser fra handicappede, som er blevet bestjålet i det østjyske - og så midt i den søde juletid ?? Man håber forfatteren skammer sig !!
Et lille tilbageblik fra 30'erne er artig læsning, men er ikke desto mindre sandt - socialister kan man ikke stole på

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-12-15 18:33

Hmmmmmm! Liberalister kan man heller ikke stole på.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-12-15 22:42

Heller ikke møøøøhamedaaaanere

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-12-15 22:49

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-12-15 23:54

Konklusion - eller forsøg på en sådan:

Små mænd har ofte haft det svært på grund af konkurrence fra deres højere konkurrenter.
Små mænd havde ofte svært ved, som børn, at få fingre i udvalgte lækkerierne på spisebordet. De ragede bare til sig, og den adfærd har mange små mænd ført med sig i voksenlivet.
Små mænd med hang til høje slanke kvinder måtte føre en kummerlig tilværelse, hvor de ofte havnede med næsen i sagesløse kvinders intimere dele. Det medførte ofte lussinger fra de forulempede kvinder, hvilket i nogle tilfælde førte til had eller blot uvilje og usikkerhed i forholdet til kvinder.
Etc.

Nok om min tese om hvorfor underbemidlede mænd ofte havner i Folketinget, kommunalbestyrelser eller menighedsråd. Det kan, med nogen føje, antages, at hævngerrige mænd ofte har haft en ulykkelig barndom;

. . . men hvad så med Svend Auken?

Min tese holder sgu ikke helt vand.

Mvh.

Tonganeseren

Allerede nu ved jeg, at jeg får en ny mobillos og et par lækre langskaftede jagtstrømper.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-12-15 14:08

Små mænd havde ofte svært ved, som børn, at få fingre i udvalgte lækkerierne på spisebordet. De ragede bare til sig, og den adfærd har mange små mænd ført med sig i voksenlivet.
Små mænd med hang til høje slanke kvinder måtte føre en kummerlig tilværelse, hvor de ofte havnede med næsen i sagesløse kvinders intimere dele. Det medførte ofte lussinger fra de forulempede kvinder, hvilket i nogle tilfælde førte til had eller blot uvilje og usikkerhed i forholdet til kvinder.

Skrev Tonganeseren.
Man fristes til at sammendrage noget fra den politiske virkelighed, nemlig at visse personer hos de konservative, liberalt venstre og alternativet ikke er særligt høje - gud ved om de har været fastklemte i "maskineriet", siden de har valgt de alternative partnere ???

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-12-15 16:37

Og så en lille julehistorie - som oven i købet er sand.

Jeg havde en god ven som hed Tom Bayer. Navnet gav ofte anledning til morsomhed, når hans navn blev råbt på et værtshus og hvor en tjener straks kom styrtende for at erstatte den tomme bajer.

Tom havde et stort problem med kvinder. Det lykkedes bare ikke for ham. Når han så noget langhåret var han alt for ivrig, han nærmest logrede for at påkalde sig pigens/kvindens opmærksomhed, og den slags giver ofte bagslag.

En aften på Cafe Nytorv, hvor vi mæskede os med pariserbeuf og ædelt øl, blev Tom deprimeret. Han gad snart ikke mere, og derfor følte jeg mig forpligtet til at rådgive ham.

"Ved du hvad - Tom? Kommer du i snak med en pige, så hold snotten for dig selv og være tilbageholdende. Når hun så spørger til hvorfor du er så afvisende overfor piger/kvinder, så sig at du er homoseksuel".

Tom tyggede noget på mit råd, men 3 uger senere kom han bredt grinende hen til vores bord på Cafeen.

"Så gik den" grinede han.

Tom fortalte så, at en sød pige havde fattet interesse for Toms påståede homoseksualitet og nu ønskede at "omvende" ham. I begyndelsen havde forestillet sig noget sky, men derpå gik det hele såmænd som det skulle gøre. De havde bollet løs i næsten uge, og som tak for hjælpen fik vi alle en gratis pariserbeuf og en "Havskum" fra det jyske.

Og så blev det jul igen.

Jeg ved, at andre kender til fidusen, men det er ikke altid listen lykkes. Men er der nu nogen derude, som vansmægter efter lidt lir og ikke kan få det på normal vis, så kan I altid forsøge Jer med et medlemskab af Alternativet.

Glædelig Jul derude. Har lige smagt konens nybagte kransekage. Mellem 14 og 15:40 gik jeg tur med hunden i mosen. Det blæste godt igennem men er man ordentligt klædt på, er en sådan tur næsten bedre end sex.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-12-15 17:55

Fin fin fortælling om ham Tom Bayer.

Jeg troede ikke kvinder fattede interesse for homse-drengene.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-12-15 19:38

Jeg har ofte spekuleret over, om kvinder besidder en genetisk egenskab som påbyder dem næstekærlighed, eller om de bare vil have deres vilje. Kan lige se det. "Han påstår at være bøsse - men jeg skal edermageme vise ham noget andet!!! Men sådan er der jo så meget.

Har lige støbt 250 kugler tll min .44 Special revolver.

Fortalte jeg måske om den elendige ungræv, som hutlede sig gennem en ynkelig tilværelse her i kvarteret? Den bliver stadig fodret og er nu en enorm og flot hanræv med en meget smuk pels. Den sidder hver aften sidder og venter på hunden og mig. Jeg ved godt, at man ikke bør fodre den slags, men ret beset har den aldrig selv bedt om at blive født. Jeg håbede at kunne gøre den tam, men jeg kan stadig ikke komme nærmere end 3 meter fra den. Hunden har det ikke godt med ræven - men her er der nok også tale om genetik.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-12-15 00:00

Ikke et ondt ord om kvinder, det er mænd som efterhånden er blevet til nogle sølle skvatmikler.

Læste forleden en artikel med overskriften: Et samliv i dagens Danmark er ikke mellem mand og kvinde, men mellem kvinde og søn.

Hvilket fik mig til at tænke på flg; Jeg ringer til en jagtkammerat. "Vil du med på jagt -Ole..?
"Jeg skal lige spørge konen....!!

I barndommen: "Vil du med hen og spille fodbold - Ole..? Og svaret lød, som du sikkert har gættet...."Jeg skal lige spørge Mor..!

Kan vi konkludere noget af det?? JA!! Desto højere mænd bliver, desto mere falder deres selvværd

Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-12-15 00:10

Kan vi konkludere noget af det?? JA!! Desto højere mænd bliver, desto mere falder deres selvværd

Smukt - kære Kpt. Tommy. Det er en sætning jeg vil huske fremover.

Mvh.

Tonganeseren

Endnu engang Glædelig Jul. I morgen er vores frihed en del begrænset af huslige pligter. Og dog! Når der skal ske noget vigtigt herhjemme, plejer jeg at irritere madame så meget, at hun beder mig gå en tur med hunden.

I morgen kommer børn, børnebørn og svigerbørn - og det bliver skønt. Glæder mig afsindigt til at se ungerne flå gavepapiret i tusinde stykker.

Ho, ho, ho hooooooohhhhhhhh!!!!!

Glædelig jul til alle

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-12-15 00:14

Attention - please!!!

Det er ikke en and: Et ganske højt antal danskerne må enten undvære andestegen juleaften - eller på andejagt juleaftensdag. For kort før midnat natten til juleaftensdag udsendte Fødevarekontrollen en advarsel mod at spise andesteg af mærket 'fersk Dansk And'

'Der kan forekomme enkelte produkter med afvigende lugt, og disse må på ingen måder spises,' advarer Fødevarekontrollen.

Ænderne er fra virksomheden Dansk And A/S i Struer, og det gælder ænder pakket den 10/12-2015 med holdbarhedsdato den 27/12-2015.

Ænderne er solgt i Meny, Spar, Min Købmand, Fjaltring Købmandsgaard, Letkøb og Superland.

Fødevarestyrelsen anbefaler, at man leverer varen tilbage til butikken eller kasserer den.

Fandeme uhyggeligt, hvis folk og fæ i Fjaltring skal tilbringe natten og den efterfølgende dag på potten.

Mvh.

Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 500 point
Dato : 24-12-15 11:16

Glædelig jul til alle Kandus skribenterne, menings dannere, forfatterskæbner med 3,33 kr. i forfatterhonorar fra det offentlige, hvad med en indsamling til ofret. og ikke mindst hoppepuden. DJ.
Hej Tonga, det med de ferske ænder, er ikke en vildand, mon ikke det er kunderne, som ikke har haft den rigtige opbevarings temp. på køleskabet.
Jeg har købt den dyreste ferske and, som kan opdrives i de danske kølediske, vaccum pakket, efter Kandujulmandens udsutningsmetoder power by Stranko, det har da også lidt andehørm, ved oplukning, men intet i forhold til når Ballehørmeren rundere med vidt udspredte arme, i rundkørsel for at holde balancen og kadancen. forfulgt af en Volvo F 88 lastbil fra Daka, kørt af en emsig chaffut som øjner en lille bonus, hvis han kan hitte bassen inden fyraften.

Glædelig jul til alle

Mvh BW

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-12-15 16:46

Tak for svaret betterwisser og også tak for bidraget. Hvor ville verden være et kedeligt sted uden de fantastiske skribenter, som altid er saglige og alvorlige i slige sammenhænge. Lad os alle sende en varm og velment hilsen til Daka-Kaj, alias forfatteren, hundedomptøren, riffelinstruktøren, løgnhalsen m.m.m.

De bedste julehilsner.

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-12-15 13:04

Tak for julepoints og din positive, og altid saglige tilgang til tingene

Anden var creme del a´ creme. Smækkede hårdt med ovndøren og den var transeret., er ved at reparer ovndøren

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-12-15 17:11

Her er så beviset på, at Hitler ikke var helt normal:

I denne uge er udkommet en tysk bog, der bekræfter den gamle myte om Hitlers testikel.

Ifølge den israelske avis Haaretz er der nye oplysninger om Adolf Hitler i en tysk bog, der i disse dage publiceres.

Bogen er skrevet af prof. Peter Fleischmann fra Erlangen Universitet. Han hævder at have benyttet fængselsdokumenter fra Landsbergs fængsel, hvor Adolf Hitler sad indespærret efter sit mislykkede kup i november 1923.

Ifølge Haaretz kan prof. Fleischmann dokumentere, at myten om Adolf Hitlers manglende testikel er korrekt nok. De fundne protokoller viser, at Adolf Hitler blev undersøgt kort tid efter sin anholdelse af dr. Josef Brinsteiner, der var fængslets læge.

Brinsteiner skriver: »Adolf Hitler, kunstner, nyeligt også forfatter. Sund og stærk«, men mangler den højre »crytorchidism.« Bogen hedder »Hitler som fange i Landsberg am Lech 1923/24« og benytter sig af lægeprotokoller, som man længe troede var tabt, men som dukkede op på en auktion i 2010. Den tyske regering i Bayern konfiskerede protokollerne og de er nu for første gang anvendt af en professionel historiker.

Historien om Hitlers ene manglende testikel har længe været en vandrehistorie og under krigen sang britiske skolebørn sangen »Hitler has only got one ball«. Nu er der bevis for rygternes troværdighed.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-12-15 12:50

Kære Tonganeser !

Det beviser også samtidig, at forfattere er uden for normal rækkevidde for os såkaldte normale !!
Om vor fælles ven i det østjyske også er kryptocid, skal jeg lade være usagt, men skør i bolden er han sågu', lider af storhedsvanvid, forfølgelsesvanvid er lystløgner - joh der er sgu' visse sammentræf med der Führer !!!!!

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-12-15 13:50

Bukke med en sten, sætter jo også mærkeligt op, mon der kan være et sammenhæng imellem mennesker og dyr her?.

Hvis nu den gode Josep Brinsteiner havde glemt godt til, havde verdens gang måske set anderledes ud, og Hitler kunne have taget navneforandring til Keinsteiner herefter

Ballerøv har begge sine, men de hænger lavt, siger de omklring boende ved rundkørselen, han hyler som et helt ulve slæng, når han kurer rundt på autoværnet med et ben på hver sin side af samme, når han skal hjem fra jagten med en bimmeling på

BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-12-15 06:39

Der er måske tale om en EINSTEIN ???? Eller hos den østjyske tandfe - Zahnstein ???????????????

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-12-15 11:48

Hans kære kone, var hos lægen og troede hun havde pådraget sig åreknuder omkring knæregionerne, men lægen foreslog Ballepumperen skulle tage permanent ophold i garagen, sammen med hunden, da der var tale om stenslag
Zahnstein ???????????????, nej der kan være tale om rustangreb eller metaltræthed, når kan skal have smilet helt op og "ringe" anvender han Cillit Bag
BW