/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
instal raid 0 på win7 ultimate
Fra : frederikshavn
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 15-11-15 15:01

hej jeg kunnr godt tænke mig og køre raid0 på mine 2 ssd diske kangodt sætte raid op i raidmenuen men problemet er når jeg vil install win7 ultimate x64og kommer dertil hvor jeg skal vælge disk der trykker jeg på load driver og begynder at løse driveren ind kommer der en beske om jeg skal instal en32bit eller64bit signed driver for at forsætte har prøvet at hente driveren inde fra asus side og har prøvet driveren fra instal dvden der fulgte med boardet men det er det samme problem jeg møder hva f... gør jeg lige mit mb er et ASUS M5A 97 LE R2.0 please help me

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-11-15 16:43

bare lige for at være sikker, det er denne her du prøver med: AMD RAID Driver V3.3.1540.35 for Windows 7 32bit & 64bit.(WHQL)
fra denne side: https://www.asus.com/dk/Motherboards/M5A97_LE_R20/HelpDesk_Download/

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 15-11-15 18:40

ja det er så

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-11-15 19:06

Og du husker også at pakke den rigtige driver ud inden du starter installationen:
AMD_RAID_Win7_8_VER33154035_VER3815403.zip\Disk\RAID\Win7\x64
Det du henter er en zipfil med flere forskellige drivere i.

Check også lige uret i computeren, dato-måned-årstal

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 15-11-15 19:36

er pakket ud