/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ingen lyd på videooptagelser.
Fra : fiat9090
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 12-11-15 21:25

Min ellers dejlige Lumia 925 har ingen lyd på videooptagelser. Er det min egen skyld, jeg mener - er det bare noget der skal indstilles, eller ender det med en dyr reparation. Er der nogen der har samme problem, er det et svagt punkt på denne model ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-15 17:46

Er det videoer som du har optaget med din Lumia?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-11-15 22:41

På min Huawei kan jeg slå lyden fra/til med tasterne på lydklip, så måske bare en lille misforståelse/ tryk med en finger.
Har du ekstra beskyttelse cover - så tag det af, men så kunne du sikkert ikke snakke i tlf...
Er det på tlf eller når det er overført til pc? prøv at uploade til ? Dropbox og se klippet på pc.
Video optagelser = samme problem med afspilning fra tuben?

Ellers burde problemet stå i din medfølgende manual.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-11-15 22:42

Citat
tasterne på lydklip,

Alt der er optaget..

Godkendelse af svar
Fra : fiat9090

Dato : 14-11-15 00:05

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : fiat9090

Dato : 14-11-15 00:08

Til o.v.n. - ja, det er når jeg optager med min Lumia, når jeg så vil afspille, så er der ingen lyd på. Men nu vil jeg prøve det mig-selv foreslår.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-15 21:06

Citat
Men nu vil jeg prøve det mig-selv foreslår.
så er det et forkert "svar" du har accepteret jeg forsøgte at spørge ind til hvad det er for videoer der ikke er lyd på og gav ikke noget svar

Kommentar
Fra : fiat9090

Dato : 16-11-15 20:57

Undskyld o.v.n. Kan godt se det var forkert. Nu har jeg prøvet at lægge den optagede video ind på PC - videoen (billederne) kommer godt nok, men stadig ingen lyd. Kan det være microfonen i telefonen der er defekt og kan den skiftes og en ide om prisen.