/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Skærm til fotoredigering
Fra : ajohansen
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 12-11-15 10:57

Hej derude

Jeg er ude efter en ekstra PC-skærm max 24 tommer og refleksfri, skærmen skal bruges til fotoredigering på amatør niveau.

Er der nogen der kan give mig nogle tip til hvad jeg skal se efter og evt mærke?
Hvordan ser jeg om en skærm er refleksfri, (altså uden at se på skærmen) .

mvh Anne

PS er først ved PC til aften

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-15 11:52

Du skal sikre dig at der følger en driver CD med som passer til dit styresystem. (XP Vista Win7-8-10)
Jeg har selv brugt LG 19", men jeg kan ikke huske om den er reflexfri.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-11-15 12:05
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-11-15 16:50

lige meget hvilken skærm du ender med, er det en god ide at være iført en sort/mørk T-shirt/skjorte når du skal lave billeder. Lidt reflekterer du altid i skærmen.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 12-11-15 18:53

Mange tak for jeres svar, nu vil jeg lige studere Det nærmere