/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Liste over webdesignere i Danmark?
Fra : cristian2
Vist : 372 gange
40 point
Dato : 09-11-15 21:52

Hvordan finder man en liste over webdesignere i fx København - både store og små firmaer og gerne rated efter anerkendelse?
Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-15 00:25

Det finder du næppe, men se under CMS oprettelse/hjemmesider/service af samme eller lignende - måske molokyle kan finde det rette til dig - men du finder næppe den slags på? nettet - ALá Trustpilot.

Og måske du hellere skulle skrive om? hvad du ønsker lavet osv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-15 00:33

NB, dem der laver specielle/designede hjemmesider ? skal du helt sikkert regne med 10,000- bare for et godt foreslag - og de tager (de billigste) som regel bare en KOPI af det der findes GRATIS på nettet og sætter deres personlige NAVN/ Copyright i bunden af deres ´side´ hvilket er direkte ulovligt, selv om de er til fri afbenytning - de glemmer bare hvor det ORIGINALE/ public domain? stammer fra - så pas på og eventuelt få BEVIS på at det hele er originalt - i sidste ende er det DIG der hænger på diverse aftaler - og det er særdeles dyrt / kan blive det.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 40 point
Dato : 10-11-15 00:35

Disse er gratis - og visse andre laver lidt om på dem = som skrevet:
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2111

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 10-11-15 12:41

Er det heller ikke muligt at udvælge de største webbureauer så man ikke skal igennem flere tusinde opslag på KRAK?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-11-15 21:10

Skriv webdesigner København på google!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-15 17:09

Hvilken type webdesignere?

Web-Grafikere? (Tegnere/Kunstnere)

Web-økonomer (E-handel)

Web-integratorer? (pc/mobil/, lyd/video)

Web-udviklere? (Koncepter)

Web-programmører? ([X-]HTML ..eller serverside: Perl, RUBY, ASP, PHP, SHTML, .NET, C#, JAVA)

Web-journalister? (Tasteoperatører)

Web-specialister? (CMS-systemer: http://www.version2.dk/artikel/open-source-cms-system-gratis-33154 )

Web-drift? (inter-/indtra-net, Apache/LINUX el. Windows-server)

Web-testere? (Validering)

Web-rådgivere? (Sikkerhed)

Web-jurister? (Lovkyndige)

Web-redaktører? (Driftansvarlige for tekst opdateringer)

Nu om dage spænder begrebet "WEB-Designer" ..over mangfoldige facetter inden for datalogien.

En professionel internet hjemmeside kræver mange medarbejdere og mange kompetancer. Derfor koster en alm. handelshjemmeside, med certifikationer mv. mellenm ca. 500.000 kr. og 5.000.000 krat få udviklet ...alt efter ambitionsniveauet.

Er det et hobbyprojekt? Så slipper du nok med omkring 100.000 kr. ...medmindre du laver det selv.

Skal du lave en side selv uden den store programmeringserfaring? Så vælg et CMS og gå i krig

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 05-01-16 09:01

Tak for svaret mig-selv.