/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Johanne Christine Hendriksen
Fra : 2601
Vist : 535 gange
450 point
Dato : 09-11-15 15:12

Hvor bliver Johanne Christine Hendriksen født 28. februar 1846 i København? Hun skulle være død 26 april 1919.

Hun bliver gift med Caspar Andreas Husted født 6. Aug 1837 i - Lunderskov, Skanderup sogn.
Død 12. April 1881 - København

Børn: Louise Marie Husted, Elisabeth Elonore Caroline Husted, Marie Henriette Antonia Husted

Jeg ved ikke hvor Johanne Christine Hendriksen bliver gift ( i viklen Kirke)

Dette er kun et skud i Tågen for jeg har forsøgt at finde svar på dette i en del år.

Folketælling - 1850.
København, København (Staden), Vester Kvarter, Vester Kvarter II, Løngangsstræde 170, kjælderen, 1226,
Jørgen Hendriksen, 44, Gift, arbeidsmand, Wedelsborg i Fÿen
Mette Marie født Schern, 38, Gift, hans kone, Haderslew
Johanne Christine Hendriksen, 4, Ugift, deres dater, Kjøbenhavn
Eskild Terkel Hansen, 32, Ugift, ernærer sig med ?? information, Jægerup Bÿe, Grammy Herred

Jeg er ikke sikker på at det er Mette Maries barn.

Ungkarl Arbeidsmand Jør-
gen Hendriksen, 44 Aar.
Pigen Mette Marie
Schierning 38 Aar, Løv-
gangsstrædet Nr 170.
Hvem Forloverne er:
Sadelmagermester Hoff
Amagertorv Nr 2 og Skr(æ)dder-
mester Ibsen Store-Kjøbma-
gergade Nr 65.
Anmærkninger:
indskr 20 Aug
Vor Frue Kirkebog side 390 nr. 92/2. Opslag 194, 1837-1857.

Dette har jeg fået at vide af en gammel dame der nu er død 2005.

Håber at nogle kan hjælpe mig.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 450 point
Dato : 09-11-15 16:27
Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 09-11-15 22:44

Tak for svaret katekismus.
Nej mange tak for svaret.

Med venlig hilsen.