/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Er der nogen der Kender JTC MB
Fra : bibsamie
Vist : 1795 gange
100 point
Dato : 07-11-15 18:27

JTC Mercedes i Greve, er der her på sitet nogen der har fået udført arbejde på deres bil hos JTC Mercedes i Greve, jeg vil gerne advare imod værkstedet, deres arbejde er under al kritik, jeg fik monteret et brugt differentiale fra Tyskland på min W 211 st car efter ca 850 kilometer faldt bagøjet ned på udstødningsrørene, fordi han havde GLEMT at give hoved bolten Locktite samt at efterspænde bolten, det har jeg så fået spændt fast på andet værksted, Jacob som ejer JTC ville da jeg beskrev symptomerne på bilens bumpen, var at det skulle koste 4,500.- kroner at få udbedret, for der var jo ikke garanti på et brugt bagtøj, jeg har nu efter ca 1000 kilometer fundet ud af at alt olien fra bagtøjet er løbet ud via en af pak dåserne, ikke engang dette kontrollere han inden montering, jeg skal nu atter bekoste ca 12 arbejdstimer plus pak dåser, for at ordne det på mit nye værksted, er jeg urimelig ?? at jeg forlanger den betalte arbejdsløn på ca 2,500, kroner retur fra ham, han har så prøvet at true mig til tavshed, ved at offentliggøre 7 år gamle avisudskrifter om mig, nogen her ved hvad de omhandler.

mvh Per

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-11-15 15:05

Når ingen andre svarer.

Nej jeg kender ikke det pågældende firma, men jeg ved hvor du kan spare og få bedre service:
http://shopping-flensborg.dk/mercedes-auto-v%C3%A6rksted-flensborg.html

Engang betalte jeg 900 kr. i Sønderborg for ingenting, de fandt ikke fejlen,
så skiftede jeg til et værksted syd for grænsen og det har jeg ikke fortrudt.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 08-11-15 16:45

Jeg kender ikke det bemeldte foretagende, men det er amatøragtigt at udføre så dårligt arbejde og forlange penge for det.
Det er vel trods alt i firmaets interesse at kunderne er tilfredse og får en så god service, at de kommer igen? Det gør du næppe efter sådan en behandling, og det er nok heller ikke lige dem du vil anbefale til andre?

Jeg kender ikke voldsomt meget til bagtøj på Mercedes, men pakdåser burde kunne skiftes evt. ved hjælp af en manual, så du får de korrekte tilspændingsmomenter m.m. hvis du er lidt fingernem og vil spare de penge?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-11-15 19:11

Cortina01

tak for dit forslag, nu er det desværre sådan at på de nyere Mercedes skal hele bagtøjet samt aksler ud for at skifte pak dåserne, ( smart for værkstederne de tager 12 arbejdstimer for ulejligheden)

mvh Per

Kommentar
Fra : futze

Dato : 30-11-15 10:23

Hej
Jeg har ikke selv brugt JTC i Greve, men hans viden om MB lyder til at han er specialist
i netop dette mærke.
En glemt bolt uden locktite er selvfølgeligt ærgerligt og arbejdet burde laves om uden
omkostninger.