/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 113 skærm lyser hele tiden
Fra : vith
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 06-11-15 23:47

... og hvordan slukker man for det?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-11-15 09:07

Tryk min 2-3 sekunder på sluk knappen . Hvis du vil slukke helt, stryg nedad. Den slukker ikke helt før du har strøget nedad.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-15 10:51

Du skal i indstillinger/ strøm ? skærm eller lignende og sætte den til at lukke/ slukke for lys efter X antal minutter

Kommentar
Fra : vith

Dato : 07-11-15 15:55

Måske har jeg formuleret mig lidt upræcist.

Mobilen virker som sådan fint nok, men når den fx. skal slukke af sig selv, så forsvinder det hele godt nok på displayet, men det lyser op og ser bare lysegråt ud.
Når jeg så tænder den igen, virker den fint nok.
Men den bruger jo en masse strøm, når den sådan lyser hele tiden.

Er der evt. en lommelygtefunktion på den? Hvis der er, kan jeg ikke finde den.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 09-11-15 20:48

Tak for hjælpen begge to

Jeg opgav, smed den ud og anskaffede en anden

Trak lod om point og mig-selv vandt

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 09-11-15 20:48

Tak for svaret mig-selv.