/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Madrasmål i Fendt 470 Tfb campingvogn
Fra : bigfool
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 06-11-15 17:45

Er den nybagte og glade ejer af ovennævnte campingvogn modelår 2006, som pt. er i stald, hvor vi ikke kan komme til den i vinterhalvåret, og derfor ikke selv kan måle op. Har brug for at vide madrasmålene på den "franske" dobbeltseng/madras, (hvor det ene hjørne er "skåret af", af hensyn til gangarealet).

Gætter mig til at den nok er 200 cm på den lange led, men er den så 140 eller 160 i bredden?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-15 20:02

200x140 cm efter dette her!

Fendt Saphir 470 TFB er en af de klassiske og meget populære modeller i klassen lige under 5 meter. Den er en søstermodel til 470 TF, og forskellen på de to modeller er om du vil have rundsiddegruppe bagerst og fransk soveværelse forrest - som her - eller omvendt. placering. Saphir 470 TFB koster 137.950 kr + levering. Saphir 470 TF koster 1.000 kr mindre.

Rundsiddegruppen bagerst i Saphir 470 TFB måler 211 x 134 cm, så 5 - 6 voksne er muligt. De lyse tekstiler hedder Sun.

Dobbeltsengen, der har springmadras og stilbare lameller måler 200 x 140 cm. Der er brusemulighed i det todelte toiletrum. Trædekoren i Saphir hedder Winchester Kirsebær.
http://www.campingferie.dk/h7_campingvogne/s/campingvogne2010_fendt_01.asp

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 10-11-15 17:39

Tak for svaret Klaudi. Godt nok er data fra en 2010 model, men ud fra fotos er jeg rimelig overbevist om at målene var de samme i 2006

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-11-15 18:28

velbekomme