/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Når man ikke bidrager med noget på Kandu
Fra : ingelein
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 01-11-15 09:41

Ifølge Bentjuul bidrager jeg ikke med noget som helst her på Kandu.
Hm....... Han ligger som nr 11 på årets liste. Jeg ligger på nr 22 og så deltager jeg endda kun periodevis, jeg jagter ikke points. Det var af ren og skær uvidenhed jeg blev superbruger.
Kan man melde sig fra som superbruger?
Ingelein

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-11-15 10:13

Hmmm, vi kan vel alle bidrage med et eller andet.

Jeg har lært mine børn, at der er ingen der kan alt, men vi kan allesammen noget, og derfor kan vi hjælpe hinanden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-15 10:23

Jo, du bidrager med meget her på kandu, ikke mindst for os her i grænseegnen,
med din store viden om tyske, især slesvigske, forhold.

Jeg kender ikke til det med strikke et eller andet,
det må have været i et forum jeg ikke kender og ikke deltager i?

Og man bidrager, når man forsøger at svare på spørgsmål,
hvor andre kandu brugere er i tvivl,
ikke når man kun kritiserer og nedgør andres spørgsmål.

Kandu forhåbentligt stadig: Vejen til en hurtig løsning...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-15 10:33

Det er vel det mest luskede man kan gøre her på Kandu.

Det passer simpelthen ikke...............................Bentjuul ligger helt klart på 1. pladsen.

Som det tydeligt ses her:
http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=151625

Det tror jeg såmænd også BentJuul er ligeglad med...........................men det er ret så "tøset", at lange en påstand ud som ikke kan forsvares.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-15 11:19

Godt jeg ikke skal printe Eyvind.

Nogle få gange er jeg blevet blacklistet, men næsten hver gang har jeg fået
andre kandu brugere til at undskylde og forklare det forkerte i min blacklistning,
og i de fleste tilfælde er den blevet ophævet.

Jeg kan ikke lide at være blacklistet og er stadig tilhænger af, at det argumenterne der tæller.
Og lige som Bent kæmper jeg med åben pande her i kandu...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-15 12:18

Klik på "årets bedste" så ser du hvem der ligger hvor på listen. Læse kan jeg da !
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-15 12:21

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-11-15 12:48

.... det er helt fint, at printe Eyvind skriv ud. Jeg fik en hel masse blankt papir - ja det er det rene genbrug - så tak for det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-15 13:01

Årets bedste er kun for Superbrugere - mig bekendt.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-11-15 13:11

Hvor finder du: Årets bedste? Kan ikke lige se det - selvom jeg også er "Superbruger"

God søndag til Jer ALLE derud

Clou

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-15 13:59

Forsiden - ude til Højre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-15 14:35

Nu er det næsten som i "gamle dage" på kandu

Nu er der noget at grine ad

Brugere blacklister hinanden og opretter så en "tudetråd"

ingelein

Du spurgte i et andet spørgsmål om hvem kandu havde blacklistet. Jeg mente nu dem, du selv havde blacklistet og det kan du se på din egen liste over dem, du har blacklistet. Du klikker bare på hver bruger, som er på din liste. De brugere, som kandu har blacklistet, dem kan du jo bare fjerne fra listen, så fylder det ikke så meget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-15 14:44

Og Ans - jeg lover dig, at der ikke kommer en helsides figur, ind på din skærm.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-15 15:47

"Ich halt die Klappe und denk L.m.a. A".
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-15 18:54

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-15 19:24

Tak for svaret Eyvind. Det kan man da bruge til noget. Om ikke til andet, så til at bruge andre folks tid med scrollning