/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Kanin i snor
Fra : stig54
Vist : 1740 gange
50 point
Dato : 22-06-03 08:40

Vi har en voksen kanin som er dygtig til at gå i sele.
Vi har også en kanin på 6 uger som gerne vil gå i sele, altså en rigtig med montering foran bagbenene og ved maven, er det forsvarligt i dens alder? Jeg tænker på ryg o.s.v.
Stig

Accepteret svar
Fra : Babe2009

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-03 11:57

hejsa.....

nej, kanin ungen skal være 8 uger gammel før du kan begynde på at give den sele på...!

jeg har fundet et lille link hvor du kan læse meget mere om hvad du kan lære dine kaniner... :D

http://www.udstillingskaniner.dk/hop.html#Sele

håber du kan bruge det

// Annette

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 07-09-04 20:14

Tak for svaret Babe2009.